Asiakaspalvelupäällikön valmennus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
28.05.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
790 euroa /hlö + alv 24 %
28.05.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki
Asiakaspalvelupäällikön valmennus antaa kattavan kokonaiskuvan nykyaikaisesta asiakastyöstä, asiakaspalvelupäällikön tehtävistä ja vastuista, sekä työkalut opitun käyttöönottoon omassa työssä.
– Koulutus antaa eväät onnistuneeseen asiakastyöhön aikana, jolloin asiakkaat ovat yhä kiireisempiä ja kilpailu yhä kovempaa.
– Valmennus antaa osallistujalle perusvalmiudet johtaa asiakaspalvelua erilaisissa organisaatioissa.
Hyödyt osallistujalle
– Ymmärrät asiakaspalvelun merkityksen nykyaikaiselle organisaatiolle ja tiedostat mitä korkealaatuisen asiakaskokemuksen tuottaminen vaatii
– Osaat kiteyttää oman vastuualueesi palvelulupauksen ja laatia suunnitelman sen lunastamiseksi
– Tunnistat omat vahvuutesi ja kehittämiskohteesi asiakaspalvelun avainhenkilönä
– Selviydyt entistä paremmin haastavista asiakastilanteista
– Ymmärrät johtamisvoiman käsitteen ja tunnet keinot sen vahvistamiseen
Kenelle
Koulutus on suunniteltu kaikille asiakaspalvelusta ja asiakaspalvelutyön kehittämisestä vastaaville henkilöille toimialasta riippumatta.
Kouluttaja:
Maisa Durchman, yrityskouluttaja.
Viime vuosituhannella papiksi opiskelleella Maisalla on 15 vuoden kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä. Asiakaspalvelun ja myynnin johtamista Maisa on valmentanut lukuisilla eri toimialoilla. Muutamia mainittavaksi pankki- ja vakuutusalat, päivittäistavarakauppa ja ketjuliiketoiminta. Kokemusta myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista. Viimeisten vuosien ajan kokemusta on karttunut erityisesti apteekkiliiketoimintojen ja lääketeollisuuden kehityshankkeista.
Maisa on DISC -valmentaja sekä ICF sertifioitu coach, joten sparraava ote näkyy myös valmennuksissa. Maisan valmennuksissa pääsee tekemään töitä tosissaan, vaikkei koskaan liian vakavissaan!
Erityisosaamisalueet:
Myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen • Puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen • Haastavat asiakastilanteet • Myynnin- ja palvelun johtaminen • Valmentava johtaminen • Motivointi ja motivaation johtaminen • Ihmisten ja tekemisen johtaminen • Tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus
8:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
9:00 Tilaisuuden avaus
9:15 Menestyvän asiakastyön perusteet
– Mitä on hyvä asiakaspalvelu?
– Mistä palvelukokemus koostuu?
– Muutoksia asiakkaiden käyttäytymisessä
– Palvelutilanne on aina myös lisämyynnin mahdollisuus
10:00 Asiakaskeskustelun vaiheet
– Ensivaikutelman voima
– Kysy ja kuuntele
– Rohkeasti ratkaisuun
– Päätös ja jatkon varmistus
10:30 Tauko
10:45 Asiakaslupaus käytännössä
– Yhteinen tapa toimia ja tekemisen standardi
11:15 Mistä palvelun laatu koostuu?
– Oman organisaation palvelulupauksen kiteyttäminen
– Tuotteen tekninen laatu
– Palvelun tekninen laatu
– Palveluprosessin laatu
– Asiakkaan tunnekokemus
12:00 Lounas
13:00 Palvelun johtamisen työkalut
13:30 Havainnoinnin säännöllisyys
– Tiedä mitä tapahtuu ja miten tapahtuu
14.15 Kahvi
14:30 Palautekeskustelut palvelunjohtamisen tärkeimpänä työkaluna
– Valmentava palautekeskustelu
16:00 Koulutuspäivä päättyy
Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki
Ajankohta:
tiistai 28.05.2019
Hinta:
790 euroa /hlö + alv 24 %, sisältää koulutusmateriaalit, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan sekä lounaan ja kahvitarjoilut päivän aikana.
– Jos yrityksessäsi on useita koulutuksesta kiinnostuneita (väh. 3 hlöä), tiedustele ryhmäalennusta.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Asiakaspalvelupäällikön valmennus (1 pv)
790 euroa /hlö + alv 24 %
28.05.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki