Asiantuntijaesityksen maaginen kaava -brunssivalmennus (1/2 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Asiantuntijaesityksen maaginen kaava -brunssivalmennus (1/2 pv)

05.06.2018, Urban Mill, Espoo Betonimiehenkuja 3 F, Espoo 29 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Viestintä

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Selkeä. Sain uusia vinkkejä, mutta myös vahvistusta aiemmin käyttämiini."

• "Sain paljon uusia ideoita ja näkemystä esitysten kasaamiseen."

• "Selkeäsanainen, mukaansatempaava, iloinen, innostunut."

• "Asiantunteva, innostava, välitön."

Unettaako esitysaineistosi sinut ja kuulijasi?

Esitysaineistot, power pointit, ovat lähes kaikilla suomalaisilla asiantuntijoilla sekavia, täynnä tekstiä ja numeroita erilaisissa taulukoissa ja ne estävät innostumisen niin kuulijalta kuin esittäjältä.

Tämän koulutuksen hyödyt

• Saat käyttöösi selkeän kaavan viestisi kiteyttämiseen.
    • Opit rakentamaan esityksesi niin, että kuulijaa hyödyttävä informaatio tuottaa tavoitteesi mukaisen reaktion.
    • Maineesi kiinnostavana ja selkeästi asiansa esittävänä asiantuntijana kasvaa.
    • Innostut esittämään hyvin eikä sinun enää tarvitse lukea pointtejasi yleisöllesi.
    • Päivität osaamisesi 2020-luvulle.

Workshop-osuudessa voit työstää omaa esitystäsi valmentajan ohjauksessa.

Kenelle

Tämä valmennus on sinulle, joka teet esityksiä. Sinulle, joka haluaisit tiivistää esityksessäsi tärkeimmät asiat, viestiä ne vaikuttavasti ja visuaalisesti tyylikkäästi. Sinulle, joka haluat tavoittaa kuulijasi ja erottua eduksesi erilaisissa esitysaineistoa edellyttävissä tilaisuuksissa.

Kouluttaja

Niina Sainius on ravistellut suomalaisia vaikuttamaan esiintymistilanteissa jo 15 vuotta. Hänen valmennettavansa pitävät tällä maagisella kaavalla rakennettuja esityksiä niin 70 miljoonan euron kauppojen neuvotteluissa, kansainvälisten teknologiaprojektien palavereissa, yritysten sisäisissä kriisi- sekä motivointitilaisuuksissa sekä arkisissa neuvotteluissa. Sainiuksen merkittävät referenssit puhuvat hänen asiantuntijuutensa, inspiroivien ideoiden sekä vaikuttavien valmennusten puolesta.

Miksi pidät esityksesi?

12.00 Tilaisuus päättyy

Koulutuspaikka: Urban Mill, Cave, Betonimiehenkuja 3, Espoo

Ajankohta: 5.6.2018, klo 8:30 – 12:00

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24%) sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi henkilöä tai enemmän 357 euroa / hlö

Huom! Early bird 21.5.2018 saakka -100 eur!

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.