Brändijohtamisen superpäivä (1 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Brändijohtamisen superpäivä (1 pv)

24.09.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 7 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi

Suuren suosion vuoksi brändijohtamisen superpäivä tulee taas!
Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändin arvon kehittämiseen sekä riskien hallintaan. Seminaarissa käsitellään omakohtaisten kokemusten kautta myös hankalia tilanteita sekä toimintamalleja, joilla on negatiivista vaikutusta brändin arvoon.

Koulutusryhmän maksimikoko 20 henkeä.

Kouluttajat:
Reija Laaksonen

Ritva Seppänen

Petteri Häkkänen
Petteri edustaa lukuisia kotimaisia ja globaaleja yrityksiä heidän kaikissa teollisoikeudellisissa asioissaan. Laajan oikeudenkäynti ja strategiakokemuksen lisäksi Petteri on kirjoittanut alan oppikirjoja tavaramerkeistä ja markkinointijuridiikasta sekä lukuisia artikkeleita koti- ja ulkomaisiin julkaisuihin. Petteri luennoi vakituisesti mm. Aalto yliopistossa ja alan seminaareissa.

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj

10.15 Reija Laaksonen, Fazer

Digitaalisessa maailmassa tuloksia voidaan helposti mitata, mutta kaikki luvut eivät kerro koko totuutta. Reija kertoo miten digitaalisen markkinoinnin toteutukset kannattaa argumentoida ja millaisia lukuja kannattaa raportoida eteenpäin.

11.00 Ohjelma varmistuu pian

11.45 Lounas

12.45 Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa, Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland

Petteri Häkkänen kertoo immateriaalioikeuksien näkökulmasta, millaisia asioita jokaisen markkinointia johtavan täytyy tuntea sekä mitkä ovat yleisimmät brändijohtamisen karikot.

13.30 Moottoreiden maailmasta teknologiayrityksesi – Wärtsilän brändin matka kohti yrityksen päämäärää, Ritva Seppänen, Wärtsilä Oyj Abp

14.00 Kahvitauko

14.15 Kuinka johdetaan kymmeniä brändejä? Satu Laakso, Berner Oy

15.00 Start-up brändin rakentaminen, Mikko Koskinen, Kyrö Distillery.

Mikko Koskinen kertoo käytännön esimerkein miten start-up brändin rakennus ja portfolion rakennus on tehty sekä millä tavalla Kyrö Distillery rikkoo alkoholialan luutuneita käytänteitä.

Mikko on yksi Kyrö Distilleryn perustajia ja suomen markkinointihenkisin insinööri 2017. Ennen alkoholiuraa hän kunnostautui startup-yrittäjänä ja osa-aikaisena stand-up koomikkona.

15.45 – 16.00 Päätös

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 24.09.2019 08.45-16.00

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50€ peruutusmaksu.