Shirute järjestää nyt koulutuksen:

CX Masterclass (2 pv)

Jokaisella johtajalla, joka haluaa lisätä asiakaslähtöistä liiketoimintaa, on oltava ymmärrys muutokseen tarvittavista osaamisista ja kyvyistä. Selvitä, mitä nämä osaamiset ovat ja miten olla asiakaskeskeinen johtaja mukaansatempaavassa ja vuorovaikutteisessa koulutuksessamme Ian Goldingin kanssa! Osallistu CX Masterclass –valmennukseemme, jonka edellinen, Shaun Smithin vetämä versio sai huippupalautteet suomalaisten asiakaskokemuksen ammattilaisten keskuudessa.

CX Masterclass tarjoaa keinot, joilla asiakaskokemus nostetaan seuraavalle tasolle. Valmennus perustuu Ian Goldingin vastikään ilmestyneeseen kirjaan ‘Customer what?’. Kirja on käytännön opas, jossa esitellään keinoja, miten luoda asiakaskokemuksen painopiste ja ylläpitää sitä pitkällä tähtäimellä.

Customer what? koostuu neljästä osa-alueesta, jotka sisältävät toimenpide-ehdotuksia ja näkökulmaa siitä, kuinka toteuttaa ne. Organisaation muuttaminen kestävästi asiakaskeskeiseksi vaatii hyvää, keskittynyttä johtajuutta. Se edellyttää ymmärrystä siitä, mitä tarvitaan, jotta muutos asiakaskeskeiseksi organisaatioksi onnistuu ja mitä termi ”asiakaskokemus” todella pitää sisällään.

Ensimmäinen valmennuspäivä keskittyy asiakkuuskokemukseen strategiaan ja kulttuuriin liittyvien teemojen ja kysymysten näkökulmasta.

Toisen päivän VIP-brunssi on tilaisuutesi päästä tapaamaan Ian Golding henkilökohtaisesti! Kokoonnumme CX Masterclass –valmennuksen jälkeisenä aamupäivänä kuulemaan lisää Ian Goldingin ajatuksia asiakkuuskokemuksesta ja johtajuudesta (leadership). Keskustelu aiheen tiimoilta jatkuu brunssin merkeissä. Huom! VIP-brunssi ei sisälly koulutuksen hintaan (ks. hinnat). Voit myös osallistua vain brunssitilaisuuteen.

Halukkailla on myös mahdollisuus maksulliseen CCXP-sertifiointiin ensimmäistä kertaa Suomessa. Sertifiointi järjestetään, mikäli kiinnostuneita osallistujia löytyy tarpeeksi.

Tämä erittäin intensiivinen valmennus perustuu lukuisiin esimerkkitapauksiin maailmalta. Niiden avulla opit pääperiaatteet, jotta osaat soveltaa niitä käytäntöön omassa tilanteessasi, fasilitaattorimme antamien ohjeiden mukaisesti.

Kouluttaja
Ian Golding
on maineikas CX-asiantuntija, joka neuvoo johtavia yrityksiä näiden asiakaskokemusstrategioiden kehittämisessä, niiden mittaamisessa, parantamisessa ja työntekijöiden kuuntelussa. Hän on ensimmäinen Certified Customer Experience Professional (CCXP) -sertifikaatin saanut ja toimii myös CXPA UK:n ambassadorina. Valmennuksessaan Golding kertoo yli 20 vuoden vankalla kokemuksellaan johtajuudesta.

Koulutus toteutetaan yhteistyössä Customer Experience Professionals Associationin (CXPA) Suomen CX-ammattilaisten yhteisön ja muiden yhteistyökumppaneidemme kanssa. CX Masterclassin ja VIP-brunssin valmennuskielenä on englanti.

Hyödyt sinulle ja organisaatiollesi

Saat tehokkaan valmennuksen täynnä konkreettisia neuvoja ja tiukkaa asiaa:
• Ymmärrä parhaat käytännöt ja toimintamallit, joiden avulla muutat markkinaa ja organisaatiosi asemaa kilpailukentässä
• Opi keinot, joilla saat koko organisaation mukaan asiakaskeskeiseen ajatteluun
• Määrittele aidosti erottuva brändilupaus
• Tarjoa asiakaskokemuksia, jotka ovat täysin erilaisia ja jotka saavat asiakkaasi suosittelemaan ja toimimaan brändisi lähettiläinä
• Luo organisaatiokulttuuri, joka on yhtä erottuva kuin asiakaskokemukset, joita se tarjoaa
• Löydä, rekrytoi ja sitouta työntekijät, jotka omaavat oikean ‘DNA’:n
• Hyödynnä sosiaalista mediaa ja digitaalisen markkinoinnin keinoja luodaksesi brändillesi uskollisen faniyhteisön
• Ymmärrä miten mittaat ja tarjoat arjen asiakaskohtaamisissa jatkuvasti asiakaskokemuksia, jotka luovat positiivista ROI:ta organisaatiollesi
• Mahdollisuus CCXP sertifiointiin


OHJELMA

DAY 1: Customer Experience Fundamentals

If you want to validate your knowledge, learn new things, or just be inspired to keep putting customers and employees at the forefront of your organisations thinking, a day with Ian Golding will do just that and more.

Having spent 17 years working inside companies and 7 years since as an independent consultant, Ian knows exactly what it feels like to try to transform the way companies think. Sharing examples and stories from 38 countries and multiple industries, you will leave at the end of the day with a mind full of ideas and energy that you will want to action immediately!
– Welcome, Introductions and expectations
– The CX Profession
– Best practice CX theory
– Customer Experience Strategy
– Thinking Like a Customer
– Creating a Customer Centric Culture

DAY 2: Customer Experience Leadership

Transforming an organisation to become sustainably customer centric requires good, focused leadership. It requires leaders to understand what it takes to be customer centric. It requires leaders to have the ability to ’hold the mirror up to themselves’ so they can identify opportunities to grow. It also requires a leader to understand the science that sits behind the term ’customer experience’.

Any leader who aspires to drive a more customer centric business must have an understanding of the competencies and capabilities required. Find out what they are and how to be a customer centric leader in this engaging and interactive session.

– What does it take to be a genuinely customer centric leader?
– The importance of driving the intentional customer experience
– CX competencies all leaders need to understand
– The CCXP Accreditation – an explanation of the science behind the qualification and what is required to become a CCXP (examination is subject to an extra fee)

————————

Koulutuspaikka:
Scandic Park Helsinki
Mannerheimintie 46
00260 Helsinki

Ajankohta:
07. – 08.05.2019 klo 9:00-12:00

Hinta:

Early Bird (31.10.2018 saakka):
890 euroa /hlö + alv 24 %.
Hintaan sisältyy aamiainen, lounas ja kahvitarjoilut.

Ilmoittaudu mukaan viimeistään 31. lokakuuta hyötyäksesi nopean varaajan Early Bird -edusta. Valmennukseen on vain rajoitettu määrä paikkoja, joten toimithan nopeasti!

Basic (01.03.2019 saakka):
990 euroa /hlö + alv 24 %.
Hintaan sisältyy aamiainen, lounas ja kahvitarjoilut.

Late arrival / Full price (01.03.2019 eteenpäin):
1190 euroa /hlö + alv 24 %.
Hintaan sisältyy aamiainen, lounas ja kahvitarjoilut.

VIP Brunch:
590
euroa /hlö + alv 24%.
Kirjoita ilmoittautuessani kohtaan ”lisätiedot” haluatko osallistua myös VIP-brunssille. Voit osallistua myös ainoastaan brunssitilaisuuteen.

Suosittelemme, että samasta organisaatiosta osallistuu useita ihmisiä, jotta voitte keskenänne ottaa kantaa ajankohtaisiin kysymyksiin omassa liiketoiminnassanne.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.