Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Datalla kohdennettu markkinointi (1/2 pv)

Nykypäivän datatulvassa markkinoinnin päätöksentekoa tukevan tiedon kerääminen ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaaminen saattaa tuntua haastavalta ja monimutkaiselta. Miten mitata ja monitoroida oikeita asioita oikealla tavalla? Miten saadaan johdolle ja tekijöille sellaiset raportit, joista käy ilmi aidosti relevantit asiat nopeasti ja helposti?

Data
Dataa kerätään yhä enemmän ja teknologinen kehitys mahdollistaa sen hyödyntämisen entistä tehokkaammin. Enää ei puhuta tulevaisuuden ratkaisuista. Mainostajille on jo olemassa monia työkaluja datan valjastamiseksi. Vain tarttumalla uusiin mahdollisuuksiin voi saavuttaa tuloksia.

Mittarit
Selkeät tavoitteet helpottavat mitattavuutta mutta millaisia niiden tulisi olla? Mitä tarkoittavat tulosten kannalta esim. mainosnäytöt, klikit, CTR, Engagment, CPMv, COV% tai CPA? Raportteja valuu markkinoinnin päättäjille useista eri lähteistä ja ne usein sisältävät päällekkäisesti mitattua tietoa.

Tervetuloa oppimaan, miten voit tehostaa markkinointia datan ja mittaamisen avulla!


Kouluttajat:
Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja / Mainostajien Liitto
Outi Karppanen, Digital Media Manager / Mediatoimisto Voitto
Miikka Rahikainen, Digital Strategist / Dagmar
Iida Marjosalmi, strategi / Mediatoimisto Voitto
Laura Lätti, Osastopäällikkö, Tietomalli- ja Online -kehitys, Yritysmarkkinointi / DNA Oyj



OHJELMA

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Matkalla kohti parempaa asiakaskokemusta

Seminaarin vetäjä Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja / Mainostajien Liitto

9.15 Datan hyödyntäminen markkinoinnin suunnittelussa, ostamisessa ja optimoinnissa

Outi Karppanen, Digital Media Manager / Mediatoimisto Voitto

10.00 Mainonnan kohdennusdata – Mistä sitä saadaan, miten sitä käytetään ja miten markkina toimii?

Miikka Rahikainen, Digital Strategist / Dagmar

10.45 Tauko

11.00 Mittarit ja mittaaminen

Miten mitata oikeita asioita oikealla tavalla?

Mittarointi on jatkuva prosessi, ei yksittäinen projekti

Iida Marjosalmi, strategi / Mediatoimisto Voitto

11.45 Mittaaminen ja sen kehittäminen DNA:n yritysliiketoiminnassa

Laura Lätti, Osastopäällikkö, Tietomalli- ja Online -kehitys, Yritysmarkkinointi / DNA Oyj

12.15 – 12.30 Summaus ja päätös

Seminaarin vetäjä Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja / Mainostajien Liitto

—————————-

Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

Ajankohta:
14.03.2019 klo 8.45-12.30

Hinta:
260 euroa
/hlö + alv 24 %.

Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
125 euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.