Datalla kohdennettu markkinointi (1/2 pv)
260 euroa /hlö + alv 24 %
14.03.2019, Marketing Finland, Helsinki
260 euroa /hlö + alv 24 %
14.03.2019, Marketing Finland, Helsinki
Nykypäivän datatulvassa markkinoinnin päätöksentekoa tukevan tiedon kerääminen ja markkinoinnin toimenpiteiden tehon mittaaminen saattaa tuntua haastavalta ja monimutkaiselta. Miten mitata ja monitoroida oikeita asioita oikealla tavalla? Miten saadaan johdolle ja tekijöille sellaiset raportit, joista käy ilmi aidosti relevantit asiat nopeasti ja helposti?
Data
Dataa kerätään yhä enemmän ja teknologinen kehitys mahdollistaa sen hyödyntämisen entistä tehokkaammin. Enää ei puhuta tulevaisuuden ratkaisuista. Mainostajille on jo olemassa monia työkaluja datan valjastamiseksi. Vain tarttumalla uusiin mahdollisuuksiin voi saavuttaa tuloksia.
Mittarit
Selkeät tavoitteet helpottavat mitattavuutta mutta millaisia niiden tulisi olla? Mitä tarkoittavat tulosten kannalta esim. mainosnäytöt, klikit, CTR, Engagment, CPMv, COV% tai CPA? Raportteja valuu markkinoinnin päättäjille useista eri lähteistä ja ne usein sisältävät päällekkäisesti mitattua tietoa.
Tervetuloa oppimaan, miten voit tehostaa markkinointia datan ja mittaamisen avulla!
Kouluttajat:
– Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja / Mainostajien Liitto
– Outi Karppanen, Digital Media Manager / Mediatoimisto Voitto
– Miikka Rahikainen, Digital Strategist / Dagmar
– Iida Marjosalmi, strategi / Mediatoimisto Voitto
– Laura Lätti, Osastopäällikkö, Tietomalli- ja Online -kehitys, Yritysmarkkinointi / DNA Oyj
8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Matkalla kohti parempaa asiakaskokemusta
Seminaarin vetäjä Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja / Mainostajien Liitto
9.15 Datan hyödyntäminen markkinoinnin suunnittelussa, ostamisessa ja optimoinnissa
Outi Karppanen, Digital Media Manager / Mediatoimisto Voitto
10.00 Mainonnan kohdennusdata – Mistä sitä saadaan, miten sitä käytetään ja miten markkina toimii?
Miikka Rahikainen, Digital Strategist / Dagmar
10.45 Tauko11.00 Mittarit ja mittaaminen
Miten mitata oikeita asioita oikealla tavalla?
Mittarointi on jatkuva prosessi, ei yksittäinen projekti
Iida Marjosalmi, strategi / Mediatoimisto Voitto
11.45 Mittaaminen ja sen kehittäminen DNA:n yritysliiketoiminnassa
Laura Lätti, Osastopäällikkö, Tietomalli- ja Online -kehitys, Yritysmarkkinointi / DNA Oyj
12.15 – 12.30 Summaus ja päätösSeminaarin vetäjä Riikka-Maria Lemminki, toimitusjohtaja / Mainostajien Liitto
Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Ajankohta:
14.03.2019 klo 8.45-12.30
Hinta:
260 euroa /hlö + alv 24 %.
Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
125 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Datalla kohdennettu markkinointi (1/2 pv)
260 euroa /hlö + alv 24 %
14.03.2019, Marketing Finland, Helsinki