Digital Signage ja sen hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)
165 euroa /hlö + alv 24 %
22.05.2018, Marketing Finland, Helsinki
165 euroa /hlö + alv 24 %
22.05.2018, Marketing Finland, Helsinki
Digitaaliset näytöt ovat vallanneet katukuvaa, ostoskeskuksia, ravintoloita ja palvelupisteitä. Mainostajalle digitaaliset näytöt tarjoavat oman kanavan ja keinon tavoittaa asiakkaat lähellä tai jopa oston hetkellä. Halvimmillaan digitaalisen näytön saa muutamalla sadalla eurolla.
Tule kuuntelemaan konkreettisten esimerkkien kautta
– miten Digital Signage voidaan ottaa markkinoinnissa tehokkaasti käyttöön
– millaisella mainonnalla ostoon voidaan vaikuttaa.
– miten viestintää voidaan kohdentaa hyödyntämällä älykkäitä digital Signage ratkaisuja
– miten viestintää kohdennetaan esim. kanta-asiakkuuteen perustuvan ostokäyttäytymisen, kasvotunnistuksen tai myymälässä liikkumisen perusteella.
Koulutuksessa näet millaisia toteutuksia Suomessa ja maailmalla on tehty sekä miten älykkäät ratkaisut tulevat tehostamaan asiakasviestintäämme.
Kouluttaja:
Manu Mesimäki, ZetaDisplay sekä Marika Kakko, Oakhill Oy.
Marika: ”Olen 43-vuotias markkinointia ja myyntiä elävä ja hengittävä nainen Lahdesta. Olen työskennellyt myynnin ja markkinoinnin parissa 15 vuotta. Viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana kokemusta on kertynyt mainostoimiston johtamisesta ja sen myötä monipuolisesta sekä laaja-alaisesta markkinointiviestinnän myynnistä, suunnittelusta ja projektijohtamisesta useille eri alan yrityksille”.
Manu: ”Olen matkasaarnannut digitaalisen viestinnän ilosanomaa Seasamin omistajana ja toimarina jo liki 17 vuotta ja kesällä 2017 tehdyn yrityskaupan myötä jatkan digitaalisen markkinoinnin kehittämistä ruotsalaisen pörssiyhtiön ZetaDisplayn omistajana ja ZetaDisplay Finlandin kehitysjohtajana”.
Koulutuspaikka:
Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki
Ajankohta:
22.05.2018 klo 8.45-11.00
Hinta:
165 euroa /hlö + alv 24 %.
Mainostajien Liiton jäsenhinta: 125 euroa /hlö + alv 24 %.
Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelma ja aamukahvitarjoilu.
Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Digital Signage ja sen hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)
165 euroa /hlö + alv 24 %
22.05.2018, Marketing Finland, Helsinki