Elämäntaidot mittareiksi – miten selviytyä ihmisviidakossa (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Elämäntaidot mittareiksi – miten selviytyä ihmisviidakossa (1 pv)

20.11.2018, Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, Helsinki Mannerheimintie 50, Helsinki 2 marraskuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Harvoin olen ollut mistään niin innostunut, kuin tästä!”  "Taitava kouluttaja!" "Intensiivinen valmennus."

Työvälineitä oman itsensä ja ihmisten kanssa pärjäämiseen

Ihminen voi mitata ja tutkia itseään, kyseenalaistaa siihenastiset ajatuksensa, asenteensa ja arvonsa. Kehittyä ratkomaan ongelmiaan, aktivoimalla ajatteluaan.

Tämän valmennuksen keskeinen ajatus on päästä mielenlukoista vapauteen omia suhtautumis- ja ajatustapoja muuttamalla. Näin löydät itsellesi tärkeitä elämäntaitoja.

”Harvoin olen ollut mistään niin innostunut, kuin tästä!”

Tuntuuko sinusta, että

• olet ongelmiesi kanssa kuin yksin pimeässä kompuroiva retkeilijä?
    • edessä vellova vaatimusten kenttä on kuin erämaa ilman karttaa ja kompassia?
    • tarvitset näköalapaikan, jotta omaa ja toisten päätöntä vaellusta voisi ymmärtää?
    • on vaikea hahmottaa oikeaa lääkettä ja parantaa mielen haavoja?
    • olet yksin ongelmiesi kanssa ja
    • kaikki muut ovat tärkeämpiä kuin sinä itse?

Tässä valmennuksessa panostetaan siihen, että sisäinen kaaos selkenee ja haaveilun sijaan on syytä alkaa odottamaan parempaa. Olisiko se elämäsi viisain päätös, että alat koulimaan itseäsi tulemaan toimeen itsesi ja toisten ihmisten kanssa?

Kenelle

Kaikille, jotka haluavat kehittää itseään paremmiksi ihmistuntijoiksi ja sitä kautta tulla pärjäämään paremmin itsensä ja ympärillä olevien ihmisten kanssa niin ammatillisesti kuin henkilökohtaisessa elämässään.

Hyödyt

Tämän valmennuksen työkalujen, esimerkkitarinoiden ja pohdintojen avulla osallistuja itse tekee listan mitattavista asioistaan ja alkaa työstää itselleen tärkeitä elämäntaitoja. Löydät keinoja pärjätä paremmin ihmisten kanssa hektisessä elämässä. Mittaristojen avulla tunnistat omat vahvuutesi ja oivallat myös kehittämistä tarvitsevat tavat ja asiat, joihin sinä itse haluat panostaa.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii valmentaja, esimies, toimitusjohtaja Antti Nevalainen, Valmento Oy.

Antilla on jo 23 vuoden kokemus palveluliiketoiminnasta ja hän on valmentanut ihmisiä menestymään omassa myynti- ja johtamistyössään toistakymmentä vuotta. Taustalla on käytännön menestyksekästä kulttuurin luomista vuosikymmenien varrelta.

Kiitetty kouluttaja ja Menestyvä johtaja -kilpailussakin palkittu Antti kertoo:

Kehittämälläni konseptilla olen saanut aikaiseksi upeita tuloksia taloudellisesti, kulttuurillisesti ja sosiaalisen pääoman muodossa.

Tulokset puhukoot puolestaan!

08.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

09.00 Koulutus alkaa

Elämäntaidot ja niiden mittaus – itsensä kehittämisen työvälineitä

Mittarointi ja sen vaikutus – itseoivallus

• Mitä on elämäntaitojen mittaus
    • Mikä on mittauksen tarkoitus
    • Miksi mittarointi toimii

Mittarit ammatillisina apuvälineinä

• Miten mittaustyöskentely vaikuttaa
    • Missä ja mihin mittarointia voi käyttää
    • Miksi mittarointia tarvitaan

10.00 Tauko ja kahvitäydennys

Mittaustavat ja niiden soveltaminen

• Mihin kaikkeen mittarointi soveltuu
    • Miten mittaroinnin kanssa voi työskennellä
    • Mittarityöskentelyn eri vaiheet

11.15 -12.00 Lounas

Hyvä ja sujuva mittaustyöskentely käytännössä

Harjoittelua – miten valitsen oikean asian mitattavaksi?

• Näin tulkitsen omaa hakemistoa
    • Mittarointityötä on kahdenlaista
    • Mihin tulee panostaa alussa

Tilanne haltuun, omilla ajatuksilla on aina ratkaisu

• Milloin mittarointia tulee käyttää
    • Useimmat muutosvaatimukset alkavat itsestä
    • Kun mikään ei tunnu toimivan.

14.00 Iltapäiväkahvit

Mittarointityöskentelyä

• Ihminen voi olla kolmenlaisessa olomuodossa
    • Missä oppiminen näkyy
    • Käytännön työstäminen

Miten mittaustyöskentelytaitoja rakennetaan?

• Vastuunottoa ei tapahdu itsestään
    • Tarina elämäntaitojen takana
    • Miten tästä eteenpäin?

15.00 Valmennuspäivä päättyy

Koulutuspaikka: Royal at Crowne Plaza, Mannerheimintie 50, Helsinki

Ajankohta: 20.11.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 eur/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.