Yritysakatemia järjestää nyt koulutuksen:

Haastavat tilanteet asiakaspalvelutyössä (1 pv)

Erilaisten ihmisten välisiin kohtaamisiin kuuluu väistämättä haasteellisia tilanteita, joissa vuorovaikutustaidot ovat avainasemassa. Taitavat vuorovaikutustaidot omatessasi pystyt luomaan kohtaamisista myönteisiä tiukemmissakin tilanteissa. Koulutuksessa tarkastellaan ihmisten erilaisia tapoja mieltää asioita, suhtautua kokemaansa ja tunnistaa näkökulmia. Pohdimme tietoisen ja tiedottoman mielen merkitystä ja hyödyntämistä vuorovaikutuksessa. Teemme useamman harjoituksen, joita voi edelleen soveltaa arjen haasteellisissa tilanteissa. Luvassa on käytännön vinkkejä erilaisten ihmisten kohtaamiseen, sekä entistä parempaan yhteisymmärrykseen. Koulutus sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneet parantamaan omia vuorovaikutustaitojaan erilaisten ihmisten kanssa työskennellessään.

Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Lotta Lackschewitz, LLValmennus


OHJELMA
Ilmoittautuminen, kahvitarjoilu ja materiaalin jako klo 8.30
Lounas klo 12.00–13.00
Iltapäiväkahvi klo 14.00
Koulutus päättyy klo 16.00

Ohjelma klo 9.00–16.00
Ilmoittautuminen, kahvitarjoilu ja materiaalin jako klo 8.30
Lounas klo 12.00–13.00
Iltapäiväkahvi klo 14.00
Koulutus päättyy klo 16.00

Mikä tekee kohtaamisesta haasteellisen?
– Mitä haasteellisessa tilanteessa tapahtuu?
– Haastavaan tilanteeseen suhtautuminen

Asiakaskokemuksen ja asiakaspalvelun ero
– Asiakaskokemuksen muodostuminen asiakkaan mielessä
– Minun mahdollisuuteni vaikuttaa asiakaskokemukseen
– Ihmisen motiivit toimia, päättää tai ostaa
– Tunteen ja järjen merkitys asiakaskohtaamisen onnistumiselle

Hyvän tunneyhteyden rakentaminen on avain onnistuneeseen kohtaamiseen
– Vastapuolen ajatusmaailman tulkitseminen
– Tietoinen ja ei- tietoinen toiminta
– Vuorovaikutustyylien tunnistaminen
– Tilavihjeiden hyödyntäminen vuorovaikutuksessa
– Harjoituksia
– Hyvän tunneyhteyden muodostaminen samauttamisen avulla
– Kontaktin luominen ja luottamuksen synnyttäminen tunnetasolla
– Harjoituksia
– Mieltä avartamalla toimivampaan yhteistyöhön
– Erilaisten ihmisten suhtautumista-pojen tunnistaminen ja ymmärtäminen
– Oman näkökulman laajentaminen
———————-

Koulutuspaikka:

Radisson Blu Seaside, Ruoholahdenranta 3, 00180 Helsinki

Ajankohta:
10.03.2020 klo 9.00–16.00

Hinta:
550 euroa
/hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.