Hankalat neuvottelutilanteet (3 h)
Yritysakatemia järjestää nyt koulutuksen:

Hankalat neuvottelutilanteet (3 h)

15.06.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 9 kesäkuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Viestintä

Mitä tehdä, jos neuvotteleminen pelottaa? Miten selvitä taktikoinnista? Entä jos toinen osapuoli ei suostu neuvottelemaan?

Koulutuksessa käydään läpi neuvottelijoiden tunnetason ydintarpeita, tyypillisimpiä tapoja taktikoida sekä hankalista neuvottelutilanteista eteenpäin pääsemistä. Koulutukseen osallistujat saavat käytännön kokemukseen perustuvia konkreettisia keinoja hankalien tilanteiden ennaltaehkäisyyn sekä mahdollisimman hyvään lopputulokseen pääsemiseen hankalissakin neuvottelutilanteissa.

Koulutus on suunnattu jokaiselle, joka haluaa parantaa neuvotteluosaamistaan.

Lottaliina Pokkinen
, OTL, asiantuntija, tietokirjailija, Lehtinen Legal Oy

Lottaliina on koulutukseltaan viulisti ja juristi (OTL, LL.M). Jo yli 20 vuoden ajan hän on auttanut maamme eturivin artisteja, kirjailijoita, kuvataiteilijoita ja muita luovien alojen tekijöitä heidän sopimusneuvotteluissaan. Sopimus- ja neuvottelukulttuurin kehittäjänä Lottaliina on omassa intohimoammatissaan.

Rakentava neuvottelutyyli
• Asemasotaa vai keskustelevaa neuvottelemista?

Hankalat neuvottelutilanteet
• Taktikointi, provosointi

Neuvottelutahdon ylläpitäminen
• Tunnetason ydintarpeet
• Luova neuvotteleminen
• Altavastaajan neuvotteluvalta

Etäkoulutus

15.6.2023, klo 9:00-12:00

/hlö + alv 24 %. Koulutus ja materiaalit sisältyvät hintaan.

Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta. Peruutuksesta ja 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 15 % koulutuksen hinnasta. Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä peruutuksista tai peruuttamatta jätetystä ja käyttämättömästä koulutuspaikasta veloitetaan osallistumismaksu kokonaisuudessaan. Peruutus on tehtävä kirjallisesti.

Varaamme oikeuden muutoksiin, ja siirtää jo sovittuja lähikoulutuksia myöhempään ajankohtaan, tai muuttaa etäkoulutuksiksi. Koulutus saattaa siirtyä tai peruuntua mm. viranomaismääräysten vuoksi, tai vähäisen osallistujamäärän vuoksi. Muutosten osalta tiedotamme osallistujia erikseen.