Hyvä ja haastava tavoite- ja kehityskeskustelu (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Hyvä ja haastava tavoite- ja kehityskeskustelu (1 pv)

24.01.2019, Tapahtumatalo Bank, Helsinki Unioninkatu 20, Helsinki 9 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Toiminnan kehittäminen

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Mira on aivan loistava valmentaja, sain todellisia eväitä arjen haasteelliseen työhön.

Kehityskeskustelut kuntoon!

Tuntuuko etteivät työntekijät ota vastuuta omien tavoitteiden viemisestä arkeen?

Onko oma motivaatio kadoksissa tavoite- ja kehityskeskustelujen toteuttamisessa?

Miten varmistan tavoite- ja kehityskeskustelujen onnistumisen?

Kenelle

Valmennus on tarkoitettu esimiehille ja HR-asiantuntijoille, jotka haluavat tukea esimiehiä laadukkaiden keskustelujen toteuttamisessa. Valmennus on käytännönläheinen ja osallistava.

Päivän päätyttyä olet saanut eväitä toteuttaa tuloksellisesti, rakentavalla vuorovaikutuksella ja luottamuksen ilmapiirissä tavoite- ja kehityskeskustelut tiimiläistesi kanssa.

Hyöty osallistujalle

Valmennuksessa käydään konkreettisesti ja ratkaisukeskeisesti läpi, miten onnistua esimiehenä toteuttamaan sekä tuloksellinen että laadukas tavoite- ja kehityskeskustelu.

Ymmärrät, mitkä ovat toimivan kehityskeskustelun elementit ja saat valmiuksia toteuttaa keskustelut rakentavalla vuorovaikutuksella. Saat harjoitusten kautta varmuutta toteuttaa keskusteluja arvostavalla tavalla sekä vastuuttamaan henkilöstöä omien tavoitteiden eteenpäin viemisessä.

Toteutustapa

Valmennuksen toimintatapa on työpaja–tyyppinen, kokeneen kouluttajan osaavassa ohjauksessa. Osallistujat pääsevät itse harjoittelemaan valmennuksessa esitettyjä toimintamalleja. Tarkoitus on oppia tekemällä, toisilta oivaltamalla ja muuttaa osallistujien osaaminen tekemiseksi.

Kuva: Anna Dammert

Valmentaja

Valmentaja toimii Mira Pakarinen TalentPeople Consultingista ja hänellä on yli 20 vuoden kokemus liike-elämästä. Miralla on vahva kokemus johtamisesta, strategian ja muutosten läpiviennistä, rakentavasta vuorovaikutuksesta ja luottamuksen rakentamisesta sekä arvostavasta tavasta toimia.

Hänen valmennuksensa ovat käytännönläheisiä, toiminnallisia, energisoivia ja ajatuksia herättäviä. Hän on valmentanut esimiehiä ja asiantuntijoita menestyksekkäästi yli 10 vuoden ajan ja on palkittu muutoksen tekijänä ja johtajana.

08:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

09:00 Valmennus alkaa

Osallistujat määrittelevät, mikä on heidän tavoitteensa kehityskeskustelujen toteuttamisessa

Muuttuvat kehityskeskustelut

• Hyvä haastava keskustelu
    • Kehityskeskustelujen huominen

Tärkeä johtamisen pysäkki

• Keskusteluissa koettua
      • Keskustelujen haasteet ja edistäjät
      • Miten hyödyntää keskusteluja entistä paremmin?
      • Ideat keskustelujen parantamiseksi

11.30 – 12.30 Lounas

Kehityskeskusteluihin valmistautuminen

• Suorituksen johtamisen kokonaiskartta ja osaamisen kehittäminen
    • Vastuut ja roolit
    • Ennen keskustelua
    • Seuranta

Eväitä kehityskeskustelun toteuttamiseen

• Tavoitteiden asettaminen ja ratkaisukeskeisyys
    • Arvostava vuorovaikutus ja asenne
    • Kuunteleminen ja merkitykselliset kysymykset
    • Palautteen antaminen ja vastuuttaminen
    • Keskustelujen toteuttaminen arvostavalla vuorovaikutuksella

Yhteenveto päivästä ja keskeisimpien oppien kiteyttäminen

• Miten tästä eteenpäin

Valmennus päättyy klo 15.30

Koulutuspaikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki.

Ajankohta: 24.1.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa/ hlö (+ alv 24%)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.