Hyvästä esimiehestä parempi (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Hyvästä esimiehestä parempi (1 pv)

19.09.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 28 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Työilmapiiri

Mitä tarvitsen päästäkseni huippusuoritukseen?

Tuntuuko, että esimiestyö sujuu hyvin, mutta parantaakin voisi? Haluaisitko saavuttaa vielä enemmän esimiestyössäsi ilman, että se tuntuu ponnistelulta? Haluatko kehittyä vaikuttajana?

Esimiestyö on antoisaa ja tarjoaa mahdollisuuden haastaa itsensä ja osaamisensa päivittäin. Parhaimmillaan esimiestyö energisoi ja antaa onnistumisen tunteita. Esimiehenä toiminen on ammatti, jossa voi kehittyä. Jokaisella on oikeus hyvään johtamiseen. Kehittyminen esimiehenä on valinta, joka hyödyntää koko työyhteisöä. Miten siis kehittyä esimiehenä hyvästä paremmaksi? Jotain pitää muuttaa – mitä ja miten se tehdään?

Itsetuntemus on avain parempaan johtamiseen. Omien vahvuuksien ja kehittämiskohteiden tunnistaminen on tärkeää ja omien vahvuuksien varaan työn rakentaminen kannattaa. Sen tiedostaminen, mikä on itselle tärkeää, miksi toimii niin kuin toimii ja minkälaista esimerkkiä haluaa näyttää, tukee kehittymistä hyvästä vieläkin paremmaksi.

Koulutuspäivässä keskitytään henkilökohtaiseen kasvuun matkalla parhaaksi esimieheksi. Myös hyvät vuorovaikutustaidot auttavat matkalla omaan menestykseen. Päivä sisältää alustuksia, keskustelua ja toiminnallisia menetelmiä.

Kenelle

Johtajille, esimiehille, tiimin vetäjille ja HR-henkilöille, joiden työhön kuuluu esimiestyön kehittäminen ja tukeminen.

Tämän koulutuksen hyödyt

Koulutuspäivä vahvistaa jokaisen henkilökohtaista kasvua aidoksi vaikuttajaksi, auttaa tunnistamaan omat vahvuudet, rakentamaan työtä vahvuuksiensa varaan ja tunnistaman mahdollisia muutostarpeita sekä parantaa vuorovaikutustaitoja.

Maritta Joki Mentoritas Oy, esimies- ja työyhteisövalmentaja, coach ja mentori.

Marittalla on vuosien kokemus esimies-, johto- ja henkilöstöalan tehtävistä ja projekteista. Hän on kouluttanut, mentoroinut ja valmentanut esimiehiä parempaan johtamiseen ja tiimityöhön, vuorovaikutuksen kehittämiseen, tuloksellisempaan henkilöstöjohtamiseen ja hr-asioiden hoitoon, yksilöiden ammatilliseen kehittymiseen, itsetuntemuksen ja itsensä johtamisen lisäämiseen ja työssä jaksamiseen sekä valmentanut tiimejä rakentavampaan vuorovaikutukseen.

Esimiehen rooli ja tehtävät

• Esimies työnantajan edustajana
  • Esimerkin merkitys
  • Erilaisuuden johtaminen

Henkilökohtainen kasvu: Itsetuntemus on avain parempaan johtamiseen

• Mistä tulen – kuka olen – mihin olen matkalla?
  • Millainen esimies haluan olla – mitä haluan saavuttaa?
  • Mitä edellyttää muutos hyvästä vieläkin paremmaksi?

Oman vuorovaikutuksen kehittäminen

• Mihin minä voin vaikuttaa ja miten?
  • Aikuisen kommunikointi ja vastuu
  • Vakuuttajasta vaikuttajaksi

Esimiehen työhyvinvointi

• Hektisestä työtahdista palautuminen on tärkeää – mikä on sinun tapasi?
  • Miten varmistan, että saan sitä, mitä tarvitsen?

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu2, Helsinki.

Ajankohta: 19.9.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.