Visuaalinen johtaminen – tiimityökaluja työtaakan hallintaan ja priorisointiin -brunssivalmennus (1/2 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

04.09.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 20 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Innostava, hauska ja osaava kouluttaja!”

• ”Kurssin parasta antia oli työvälineet office-puolelle leanin edistämiseksi. Idea siitä, miten pienillä asioilla, joilla on suuri kerrannaisvaikutus, voi kehittää toimintaa.”

Hallitse työkuormasi, niin saat enemmän tehtyä!

Kanban -valmennukset on luotu helpottamaan päivittäistä johtamista ja tehtävien hallintaa, jotta olennaiset asiat saadaan tehdyksi. Valmennus auttaa muuttamaan sinun tiimin ja organisaation toiminnan reaktiivisesta proaktiiviseksi, jolloin jokainen voi paremmin keskittyä oikeasti tärkeisiin tehtäviin.

“Ihmiset, jotka multitaskaavat käyttävät jopa 50 % enemmän aikaa per tehtävä ja virheiden määrä kasvaa jopa 50 %.”

Dr. John Medina, Brain Rules

Mikä hyöty?

• Valmennuksessa opit näkemään visuaalisen johtamisen tärkeyden tämän päivän nopeassa, monimutkaisessa ja usein kaoottisessakin työelämässä.
    • Ymmärrät, miten työtaakan rajaaminen auttaa tiimiäsi suoriutumaan nopeammin tehtävistään ja mahdollistaa työn imun.
    • Työn kokonaisuus tulee jokaiselle näkyväksi, jolloin työn virtaus ja läpimenoajat tulevat mitattaviksi ja tätä kautta niitä voidaan parantaa
    • Kiire, stressi, sähläys ja kaaos minimoituu
    • Toiminta muuttuu reaktiivisesta proaktiiviseksi, eli sinä saat valtasi takaisin päättää aikasi käytöstä jatkuvien tulipalojen sammuttelun sijaan.

Kenelle:

• Tiiminvetäjille, jotka haluavat lisää tehoja irti tiimistään
    • Organisaatioille, jotka haluavat eroon siiloista ja parantaa asiakkaan arvon toteutumista
    • Toimistotyöntekijöille, jotka haluavat vapautua kiireestä
    • Tietotyöntekijöille, jotka haluavat parantaa tiimityötään
    • Johtajalle, joka haluavaa ymmärtää, mitä hänen organisaatiossa tapahtuu

Koulutuksessa opit:

• Miksi visuaalinen johtaminen kannattaisi ottaa käyttöön
    • Periaatteet visuaalisen johtamisen taustalla
    • Kuinka luot oman Kanbanjärjestelmän tukemaan teidän prosessia
    • Analogisen ja digitaalisen kanbanin erot
    • Kuinka prosessievoluutio toimii
    • Kuinka pidät jatkuvan kehittämisen pyörät pyörimässä loputtomiin

Kouluttaja

Tuomas Mikkonen, KTM, on erittäin luova ja inspiroiva kouluttaja. Hänen energinen ja mutkaton esiintymistapansa pitää mielenkiinnon ja keskittymisen yllä koko koulutuksen ajan. Tuomas yhdistelee koulutuksissaan luento-osuuksia, työpajoja ja energisoivia pedagogisia pelejä maksimaalisen oppimisen varmistamiseksi.

Tuomaksella on työkokemusta sekä yrityspuolelta että projektitoiminnasta, ja hän on myös kouluttanut satoja yrittäjiä ja managereita. Niinpä Tuomaksella on ainutlaatuista ammattitaitoa ja näkemystä, jonka avulla hän voi vastata koulutettavien monipuolisiin tarpeisiin.

8.15 – 9.00 Brunssi

Koulutus alkaa 09.00

Visuaalinen johtaminen: mitä ja miksi?

• Visuaalisen johtamisen periaatteet
    • Visuaalisuus on ihmiselle luonnollista

Analoginen vs. digitaalinen – kumpi on parempi?

• Analoginen: tiimityö, keskustelu, läpinäkyvyys, tavat, intuitiivinen muokattavuus
    • Digitaalinen: etätiimit, mitattavuus, loputon skaalaus & muokkaus

Kahvitauko

Kuinka luon oman Kanbanin:

• Tavoitteet: Mitä haluat näkyväksi?
    • Laajuus: prosessin alku ja loppupisteet, osallistujat, uimaradat
    • Hienojakoisuus: Lohkareet vs. hiekka – mikä on mielekäs tehtävien pilkkomisen taso?
    • W.I.P. -rajat – Työtaakka kuriin!
    • Päiväkokoukset & viikkoretrospektiivit – kuinka pyörä pidetään pyörimässä?
    • Prosessievoluutio – ei ole oikeaa tai väärää tapaa. On vain teidän tapa.

Koulutus päättyy klo 12.00

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 4.9.2018

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 357 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.