Lasten ensiapukurssi (1 pv)
Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Lasten ensiapukurssi (1 pv)

26.02.2018, Ravintola Tornitupa, Helsinki Haapaniemenkatu 7-9 B, Helsinki 23 helmikuun, 2018 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi , Työturvallisuus

Lasten ensiapukurssi 8 tuntia sopii erittäin hyvin etenkin opettajille, nuoriso-ohjaajille, päiväkodissa työskenteleville, pienten lasten vanhemmille ja lasten hoitajille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta hätäensiavun annosta lapsille tai henkilöille, joilla on tarvetta päivittää tai kerrata aikaisemmin opittuja ensiaputaitoja. Ensiapukurssit ovat tärkeitä kaikille, mutta etenkin lasten ja nuorten parissa työskenteleville. Kurssi sisältää luentoja ja harjoituksia.

Kurssin vakiosisältö on seuraava:
  • Lapsen elvyttäminen
  • Vierasesineet hengitysteissä
  • Erilaisten haavojen hoito
  • Nyrjähtänyt nilkka ja luunmurtumat
  • Aivotärähdys, nenäverenvuoto, hammas- ja silmävammat
  • Äkillinen vatsakipu
  • Palovammat
  • Sairauskohtaukset  (astma, allergia, epilepsia, diabetes, kouristukset, hengitysvaikeudet, pyörtyminen, rintakipu)
  • Myrkytykset

Ravintola Tornitupa, Haapaniemenkatu 7-9 B, Helsinki
Aika:
26.02.2018 klo 8.00-16.00
+ alv 24 % / henkilö.

Peruutusehdot:

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa Suomen Ensiapukoulutus Oy:lle puhelimitse tai sähköpostilla.