Lean käytännössä (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Lean käytännössä (1 pv)

17.05.2018, Scandic Helsinki Aviacongress, Vantaa Robert Huberin tie 4, Vantaa 2 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Tuotanto ja logistiikka

Lean käytännössä -koulutus on tehokas tapa hankkia perustiedot Lean-tekniikoista päivässä!

Mitä saat?
Koulutuksessa käsitellään Lean Managementin perustekniikat runsaiden esimerkkien avulla. Valmennuspäivän aikana valotetaan esimerkkien avulla Lean-periaatteiden soveltamista erilaisissa organisaatioissa. Opetustyyli on keskusteleva ja esityksessä otetaan huomioon osallistujien taustat ja tarpeet. Saat perustiedot Lean-tekniikoista ja niiden soveltamisesta oman organisaatiosi toiminnassa.

Koulutus sopii esimiehille, työnjohtajille ja tiiminvetäjille, joiden organisaatio on aloittanut Lean-periaatteiden soveltamisen. Koulutus on toimialariippumaton, se soveltuu tuotannossa, palveluissa sekä julkishallinnossa toimiville henkilöille.

Kouluttaja
Valmentajana toimii Ilkka Kouri, Suomen tunnetuin ja eniten Lean-valmennuksia toteuttanut asiantuntija. Ilkka toteutti ensimmäisen Lean-valmennuksen syyskuussa 1992 ja on siitä lähtien kouluttanut tuhansia henkilöitä yli sadassa eri organisaatiossa. Ilkka on ollut perustamassa Suomen Lean yhdistys ry:tä ja sai tunnustukseksi Leanin edistämisestä Suomessa yhdistyksen kunniajäsenyyden.
Ilkan valmennukset saavat poikkeuksetta hyvän palautteen. Laajan kokemuksen ja osaamisen ansiosta hän pystyy antamaan selkeitä ja perusteltuja vastauksia osallistujien kysymyksiin.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Loppuyhteenveto

16:30 Koulutus päättyy

Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa
(entinen Cumulus Resort Airport Congress Center)

torstai 17.5.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja ohjelmassa mainitut tarjoilut.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 557 euroa /hlö + alv 24 %.
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo(at)ratekoulutus.fi, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.