Markkinointiviestintä tuottamaan euroja (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Markkinointiviestintä tuottamaan euroja (90 min)

22.04.2020, Webinaari , Webinaari 15 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Markkinointi , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Nyt ymmärrän, että markkinointi on yrityksen menestyksen kannalta todella tärkeä asia."

• "Ammattitaitoinen ja silmiä avaava esitys kaikin puolin. Kiitos!"

• "Ajatuksena ja konseptina tämmöinen koulutus on ihan LOISTAVA!!"

• "Erinomainen setti. Ymmärrettävästi ja hyvin esitetty asia"

• "Kiitos, tästä sai taas hieman potkua omiin suunnitteluihin!"

Haluatko parantaa yrityksesi markkinointiviestinnän tuottavuutta?

Markkinointiviestinnän tehtävä on tukea liiketoimintaa ja myyntiä sekä työnantajamielikuvaa. Markkinointiviestinnän on mahdotonta täyttää sille asetettua tehtävää, mikäli jo alkumetreillä kompuroidaan.
    Mistä markkinointiviestinnän suunnittelu pitäisi aloittaa?
    Entä miten markkinoinnille asetetaan tavoitteet?
    Miten tavoitteiden toteutumista mitataan?

Minkälainen sisältö puhuttelee kohderyhmää tuloksellisesti?
    Markkinointiviestinnän tekeminen on suunnitelmallista, säännöllistä ja pitkäjänteistä työtä, jonka tekeminen ei onnistu ilman toimivaa pohjaa.

Kenelle

Webinaari on tarkoitettu kaikille markkinointiviestinnän parissa työskenteleville henkilöille, jotka haluavat parantaa markkinointiviestinnän tuottavuutta.

Hyödyt:

– Koulutuksen jälkeen osaat välttää tyypillisimmät markkinointiviestinnän virheet.
    – Tiedät, mistä lähtökohdista markkinointiviestinnän suunnittelu tulee aloittaa ja kuinka liiketoiminta ja myynti osallistetaan markkinointiviestinnän tekemiseen.
    – Opit, kuinka suunnitelma saadaan vietyä käytäntöön ja tuottamaan liiketoiminnan ja myynnin toivomia tuloksia, mitattavasti.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Hanne Pitkänen (Encore Digital Marketing Oy). Hän on auttanut suomalaisia kasvuyrityksiä kehittämään omaa markkinointiviestintäänsä jo yli 10 vuoden ajan. Hänen toimintatapansa keskiössä on myynti- ja markkinointiprosessien yhteen saattaminen. Hänet tunnetaan erityisesti it- ja teknologiayritysten markkinointiviestinnän asiantuntijana.
    Keskeisimmät osaamisalueet: kasvumarkkinointi, myynti- ja markkinointiprosessi, digimarkkinointi, sisällöntuotanto, tapahtumat ja videot.

Palautetta aiempien koulutusten osallistujilta:
    – ”Nyt ymmärrän, että markkinointi on yrityksen menestyksen kannalta todella tärkeä asia.”
    – ”Ammattitaitoinen ja silmiä avaava esitys kaikin puolin. Kiitos!”
    – ”Ajatuksena ja konseptina tämmöinen koulutus on ihan LOISTAVA!!”
    – ”Erinomainen setti. Ymmärrettävästi ja hyvin esitetty asia”
    – ”Kiitos, tästä sai taas hieman potkua omiin suunnitteluihin!”

12:45 Yhteyksien tarkistus

13:00 Tervetuloa Webinaariin!

Markkinointiviestinnän kompastuskivet

Perusasiat kuntoon ja markkinointiviestinnän tekemiselle kestävä pohja

Liiketoiminnan ja myynnin tavoitteiden mukaan rakennettu markkinointi tuottaa tulosta

Näin tuotat sisältöä, joka houkuttelee ja koukuttaa

Aikaa kysymyksille

14:30 Webinaari päättyy

Miten webinaariin osallistutaan?

Voit osallistua webinaarikoulutukseen internetyhteyden välityksellä tietokoneella, tabletilla tai älypuhelimella. Osallistumiseen et tarvitse mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten laitteessasi on oltava kaiuttimet tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa et tarvitse.

Toimitamme sinulle tarkemmat lisäohjeet ilmoittautumisen jälkeen ja vastaamme mielellämme kaikkiin mahdollisiin osallistumista koskeviin kysymyksiisi.

22.4.2020
    klo 13.00 – 14.30
    – voit katsoa webinaarin myös tallenteena myöhemmin

197 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa 6 kk koulutuksen jälkeen. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    177 euroa / hlö + alv 24 %, kun samasta organisaatiosta on vähintään kaksi osallistujaa

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.