Mirko Häyrinen: Suorituskyvyn maksimointi ja työssä jaksaminen (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Mirko Häyrinen: Suorituskyvyn maksimointi ja työssä jaksaminen (1 pv)

04.06.2018, , 24 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi

Onko sinullakin enemmän töitä kuin ehdit tehdä?
Vaivaako jatkuva kiireen tunne?
Stressaavatko tekemättömät työt?
Häiritsevätkö jatkuvat keskeytykset työtäsi?

Jos vastasit kyllä yhteenkin kysymykseen, tämä valmennus on juuri sinua varten.

Tässä valmennuksessa opit
– Asettamaan konkreettisia tavoitteita
– Priorisoimaan työsi ja elämäsi kannalta tärkeimmät asiat
– Kommunikoimaan ja neuvottelemaan prioriteeteistasi muiden kanssa
– Maksimoimaan suorituskykysi tärkeissä tilanteissa
– Taltuttamaan kiireen tunteen
– Luomaan keskittyneen vireen työskentelyysi
– Selviytymään jatkuvista keskeytyksistä ja yllätyksistä
– Pitämään huolen omasta jaksamisestasi
– Käyttämään seuraavia periaatteita ja työkaluja:

Tavoitetesti – varmin tapa testata, onko tavoitteesi tarpeeksi konkreettinen
SMART – työkalu tavoitteiden konkretisointiin
Ajankäytön 80-20 –sääntö – monipuolinen priorisointityökalu, jolla varmistat, ettei työkuorma kasva liian isoksi
Tehokkaan ajankäytön nelikenttä – menetelmä tekemisten priorisointiin tärkeyden ja kiireellisyyden funktiona
Henkilökohtainen aktiivisuusprofiili – työkalu, jolla varmistat, että teet keskittymiskykyä vaativia asioita, kun olet keskittymiskykyisimmilläsi
Orientaatioaika – keskeytysten hinnan mittari, joka auttaa arvioimaan keskeytyksiä uudesta näkökulmasta
Niputtaminen – samankaltaisten tekemisten yhteen keräämiseen perustuva tekniikka isompien ajallisten kokonaisuuksien luomiseen

Valmennustapa
Valmennuksen toimintatapa on työpaja–tyyppinen. Osallistujat pääsevät työstämään itse valitsemiaan aiheita ja haasteita. Tarkoitus on oppia tekemällä ja muuttaa osallistujien osaaminen tekemiseksi. Jokainen osallistuja rakentaa henkilökohtaisen aikataulutetun toimintasuunnitelman, mikä varmistaa valmennuksen oppien käyttöönoton ja henkilökohtaisen kehityksen.

Kouluttaja
Valmentaja, toimitusjohtaja Mirko Häyrinen on valmentanut kymmeniä tuhansia ihmisiä ja vetänyt pitkälti yli 2000 tilaisuutta – yksittäisistä kokouksista ja valmennuksista aina kokonaisten konsernien strategioiden jalkautusprosesseihin ja henkilöstökyselyn purkuihin asti.

Mirko on karismaattinen valmentaja, joka sytyttää osallistujissa halun kehittyä ja kukoistaa. Mirko saa osallistujajoukon innostumaan, motivoitumaan ja sitoutumaan. Mirkon erikoisalaa ovat tehokkaan ajankäytön hallinnan valmennukset, fasilitointivalmennukset ja erilaisten tilaisuuksien fasilitointi.

Mirko johtaa Suomen Fasilitoinnin Mestarit -yhteisöä, johon kuuluu yli 1000 jäsentä. Mirko on IAF:n (International Association of Facilitators) jäsen ja koulutukseltaan organisaatiopsykologi. Ennen uraansa valmentajana Mirko on toiminut muun muassa kansainvälisen yrityksen toimitusjohtajana.
Käy tutustumassa Mirkoon katsomalla muutaman minuutin esittelyvideo täältä

Otteita Mirko Häyrisen valmennusten palautteista:

”Probably the best training ever during my 30 year work career.”
– Per Karlsson, Financial Analyst, Nordea Bank Ab

”Paikalla olleena voin lämpimästi – melkein avotulella – suositella Mirkon ja Elevatorin koulutuksia. Great stuff!”
– Juha Voipio, Commercial Contract Manager, Hewlett Packard

”Mieletön päivä! Kiitos Mirkolle osaavasta valmennuksesta ja isosta tukusta uusia työkaluja.”
– Ilari Viippola, Content Strategist, Dagmar

”Kiitos upeasta päivästä niin Mirkolle kuin tälle huikealle porukalle! Selkeytti ajatuksia ja toi uutta näkökulmaan omaan työhön. Mirkon 100% läsnäolo ja vankka kokemus antoivat innostusta, jonka siivittämänä saatuja työvälineitä vien arkeeni!”
– Heli Pironetti, Aikuisopettaja, Ylä-Savon Ammattiopisto

09.00 Aloitus, ohjelma ja tavoitteet

Valmennuksen painopisteiden valinta

09.50 Työkaluja suorituskyvyn maksimointiin ja työssä jaksamisen ylläpitämiseen
Tavoitetesti – varmin tapa testata, onko tavoitteesi tarpeeksi konkreettinen
SMART – työkalu tavoitteiden konkretisointiin

11.20 Lounas

12.10 Valmennuksen ennakkotehtävän purku ja valmennuksen periaatteiden linkitys osallistujien omaan työhön ja tilanteisiin
– Harjoituksia, joissa ennen lounasta opitut periaatteet ja työkalut linkitetään osallistujien omaan työhön ja tilanteisiin

13.30 Kahvitauko

13.45 Ydinkysymysten pohdintaa

– Osallistujat ja valmentaja työstävät ratkaisuja osallistujien yhdessä valitsemiin kysymyksiin

14.45 Viikkosuunnitelman tekemisen ohjeistus
– Valmennuksen jälkitehtävänä kukin osallistuja tulee suunnittelemaan seuraavan työviikkonsa, mihin saadaan ohjeistus

15.15 Henkilökohtaisen toimintasuunnitelman rakentaminen
– Jokainen osallistuja laatii aikataulutetun toimintasuunnitelman valmennuksen oppien käytäntöön viemiseksi

15.50 Valmennuksen arviointi ja lopetusseremonia

16.00 Valmennus päättyy

Elevatorin valmennustilat, Toukolankatu 13, Arabianranta, 00560 Helsinki.

maanantaina 4.6.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 597 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.