KurssitNyt järjestää nyt koulutuksen:

Mitattavia liiketoiminnallisia tuloksia sosiaalisesta mediasta (2 pv)

Jopa 75% BtoB -päättäjistä käyttää sosiaalista mediaa apuna päätöksenteossa. BtoC -markkinassa luku on vielä suurempi.

Ja mitä isompi budjetti päätöksentekijällä on käytössään, sen todennäköisemmin hän kääntyy sosiaalisten verkostojensa puoleen päätöstä tehdessään. Onko yrityksesi läsnä tällöin?

Osallistumalla tähän koulutukseen varmistut siitä, että yrityksesi on siellä, missä asiakas etsii apuasi.


Mitä saat?
Tämän koulutuksen jälkeen
– osaat suunnitella sosiaalisen median markkinointi- ja myyntitoimintaa yritykselle niin, että toiminta tuottaa liiketoiminnallisia tuloksia.
– tunnet sosiaalisen median ja sosiaalisen myynnin prosessit ja niiden tuloksellisuuteen vaikuttavat tekijät
– osaat mitata sosiaalisen median toimintaa.

Kenelle?

Koulutus soveltuu yritysten markkinointitehtävissä toimiville ja yrityksen digitaalisen markkinoinnin ja -myynnin kehitystehtävissä toimiville henkilöille.


Kouluttaja
Kouluttajana toimii Maria Rajakallio, SoMe Studion yrittäjä, digimaailman moniottelija ja myös verkossa liiketoimintaa tekevien yritysten, Verkkoteollisuus ry:n toimitusjohtaja. Lisätietoa kouluttajasta: https://www.linkedin.com/in/mariarajakallio/


OHJELMA
Päivä 1

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Aloitus
12.15 – 13.00 Lounas
14.00 – 14.15 Kahvi
16.00 Ensimmäinen päivä päättyy

Tavoitekartoitus
– Mitä oikeastaan haluamme saavuttaa sosiaalisen median toiminnallamme?

Sosiaalisen median näkyvyyden nykytila-analyysi

– Miten pärjäämme suhteessa tavoitteisiin?

Millaisia kohderyhmiä kohtaamme sosiaalisessa mediassa?
– Miten ne eroavat toisistaan?

Mitä asiakas haluaa?
– Miten tuen tavoitteita kanavavalinnoilla, sisällöillä ja toimenpiteillä?

Sosiaalisen median action planin laadinta
– Kohderyhmäkohtaiset sisällöt ja asiakasviestit, niiden suunnittelu ja merkitys
– Kanavavalinnat tavoitehakuisesti
– Vaikuttavan viestin suunnittelu
– Markkinoinnin konseptointi someen


Päivä 2

8.30 Aamukahvi
9.00 Aloitus
12.15 – 13.00 Lounas
14.00 – 14.15 Kahvi
16.00 Koulutus päättyy

Julkaisukalenterin toteuttaminen
– Kuukausitoimenpiteiden suunnittelu
– Viikko- ja päiväkohtaisten teemojen suunnittelu ja toteutus aikatehokkaasti
– Julkaisukalenterin käyttäminen ja sen hyödyt

Käytännön viestintä sosiaalisessa mediassa
– Oikea-aikaisen viestinnän merkitys ja parhaat julkaisuajankohdat
– Ajastus, seuranta ja työkalut toimintaan
– Vaikuttaja-analyysin toteutus ja merkitys
– Hashtaganalyysin toteutus ja merkitys

Mitä seuraavaksi?
Liidipolutus sosiaalisesta mediasta kohti yhteistyötä


Koulutuspaikka:
Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, 00130 Helsinki

Ajankohta:
9.-10.10.2018

Hinta:
997 euroa
/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 957 euroa /hlö + alv 24 %.
Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo@ratekurssit.fi, p. 041 5106466

Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.