Mobiili mediatuotanto (1 pv)
Mediatuotantoa kännykällä!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Mobiili mediatuotanto (1 pv)

17.03.2020, Tapahtumatalo Bank, Helsinki Unioninkatu 20, Helsinki 16 maaliskuun, 2020 Sampo Korppoo

Markkinointi , Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Tomi Salakari on selkeäsanainen ja rauhallinen kouluttaja. Salakari osaa rakentaa koulutustilanteeseen kiireettömän tunnelman, joka on räätälöity koulutettavien tietotaitoa ja alan erityispiirteitä ajatellen."

Opi tehokas ja tarkoituksenmukainen mediatuotanto mobiililaitteella, joka kulkee aina mukanasi.

• Tiedostatko, että yrityksesi suurin mediatuotannon voimavara saattaakin olla taskussa kaikkialla mukana kulkeva kännykkä?
    • Haaveiletko laadukkaasta sisällöntuotannosta verkkoon ja sosiaaliseen mediaan, mutta luulet sitä liian kalliiksi?
    • Koetko jääväsi muista jälkeen ratkaisevasti?

Kenelle

Esimiehille, vastuuhenkilöille ja kaikille yrityksen työntekijöille. Soveltuu erityisen hyvin kaikille myynti- ja asiakasrajapinnassa työskenteleville, mm. markkinointi- ja viestintätehtävissä oleville asiantuntijoille.

Hyödyt

Perustiedot ja taidot mediasisällön tuottamiseen mobiilisti. Katsauksen ja opastuksen sosiaalisen median maailmaan sisällöntuottajan näkökulmasta. Työkalut toteutuksen lisäksi itsesi kehittämiseen jatkossa. Uusien taitojen oppimisen ohessa strategisen sparrauksen yrityksesi sisällöntuotannon mahdollisuuksiin.

Kouluttaja
    Kouluttajana toimii Tomi Salakari, joka on tehnyt videotuotantoa verkkoon vuodesta 2002 lähtien: toteuttanut televisiodokumentteja, tapahtumatoteutuksia ja erilaisia markkinointikampanjoita asiakkaille sekä ollut vuosia sisällöntuotannon selkäranka mediatalojen perusuutisoinnissa verkkoon.

Ota mukaan oma älypuhelin

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamupala

9.00 Koulutus alkaa

Perustiedot ja taidot

– Johdanto mobiiliin mediatuotantoon
    – Asetukset kuntoon / Mobiililaitteiden tekniset ominaisuudet ja valmiudet
    – Kuvaamisen perusteet
    – Käytännön tehtävä (Valokuva)

10.30 Tauko

– Ryhmätehtävän purku
    – Vinkit perustaitojen parantamiseen
    – Hyödylliset lisälaitteet & varusteet
    – Esimerkkejä sosiaalisesta mediasta

11.30 – 12.15 Lounas

Käytännön opettelua

– Esimerkkejä mobiilin mediatuotannon mahdollisuuksista / alustus videotuotantoon
    – Perusteet ja vinkit videokuvan ja äänen toteuttaminen
    – Mobiililaitteen hyödylliset ominaisuudet
    – Käytännön tehtävä (Video)

14.00 Iltapäiväkahvi

Sosiaalisen median mahdollisuudet

– Sosiaalinen media ja hyödyntäminen eri tarpeisiin
    – Sosiaalisen median valjastaminen omaan / yrityksen käyttöön
    – Esimerkkejä tehokkaista ja luovista toteutuksista
    – Jälkikäsittely / Katsaus editointityökaluihin mobiilin mediatuotannon näkökulmasta

15:45 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Tapahtumatalo Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

Ajankohta: 17.03.2020

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 02.03.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  Saat WebAkatemian lahjalinkin sähköpostiisi ennen koulutusta.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.