Muutoksen ja uudistumisen johtaminen (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Muutoksen ja uudistumisen johtaminen (1 pv)

11.04.2019, Crowne Plaza Helsinki - Hesperia, Helsinki Mannerheimintie 50, Helsinki 13 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen

(4,8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• ”Erinomainen teorian ja käytännön yhdistelmä, työkalut loistavia kaikessa yksinkertaisuudessaan.”

• ”Hyvä läpileikkaus tavoitteelliseen ja valmentavaan johtamiseen.”

• ”Yllätti positiivisesti.”

• ”Koulutus vahvisti käsitystäni hyvä asiantuntijaorganisaation johtamisesta.”

• ”Antoi eväitä positiiviseen lähestymiseen.”

Saavuta tavoitteesi käytännöllisen toimintamallin avulla

Muutosten toteuttaminen on arkipäivää, mutta vanhasta poisoppinen ja uusiutuminen on jatkuva haaste. Muutoksessa on riskejä, toisaalta sen hyödyt voisivat olla moninkertaisia. Future Back -malli on uudistumisen matka, joka alkaa kunnianhimoisesta tavoitteesta ja jatkuu konkreettisina askelmerkkeinä tähän hetkeen.

Future Back – muutoksen ja uudistumisen johtamismalli tekee organisaatiostasi ketterämmän ja uudistamisen helpommaksi. Matka lähtee tavoitetilasta ja muutoksen uhkien huomioimisesta jatkuen konkreettisiin askelmerkkeihin, joilla uudistumisen toteutumista varmistetaan.

Päivän valmennuksessa saat työkalut ja toimintamallit, joilla pystyt johtamaan ja toteuttamaan tulevia muutoshankkeita ja tehostamaan organisaatiotasi uudistumista.

Kenelle

Yritysjohto, esimiehet, hr-johto, sekä asiantuntijat, jotka haluavat kehittää osaamistaan muutosten ja uudistamisen toteuttamisessa tai joilla on muutoshanke, jonka on onnistuttava.

Tämän koulutuksen hyödyt

Saat itsellesi toimintamallin ja työkalut muutosten ja uudistumisen toteuttamiseen matkana tavoitetilaan vaihe vaiheelta. Tilaisuuden perusteella pystyt toteuttamaan tulevia muutoshankkeita systemaattisesti ja osaat huomioida onnistuneen uudistumisen avaintekijät.

Juha PorkkaKouluttaja

Juha Porkka, MBA, on johtamisen ja myynnin asiantuntija. Hänellä on lähes kahdenkymmenen vuoden kokemus valmentamisesta ja muutosprosessien läpiviemisestä pk-yrityksistä pörssiyrityksiin.

Juha on kirjoittanut kirjan Asiakkuuksien ja myynnin johtaminen ja hän työskentelee perustamassaan Business Performance Finland Oy:ssä.

Juha kertoo:

Tässä valmennuksessa saat konkreettisia työkaluja sinulle ajankohtaisten uudistustarpeiden toteuttamiseen ja voit jo tilaisuuden aikana aloittaa oman muutoshankkeesi suunnittelun.

Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Kunnianhimoinen tulevaisuudennäkymä vai varovainen uudistus?

• Future back -johtamismalli muutoksen ja uudistumisen toteuttamiseen
    • Muutos matkana uudistumiseen

Muutoksen vaikutus ja uhat

• Keskeiset kysymykset, joilla arvioit muutoksen vaikutusta ja riskejä
    • Muutoksen uhkien tunnistaminen, uhka-analyysi työkaluna

10.30 Tauko

Muutoksen toteutuksen vaiheet

• Askelmerkit tahtotilasta nykyhetkeen, Future Back –toimintasuunnitelma
    • Miten huomioin tekniset ja inhimilliset tekijät muutoksessa
    • Muutoksen toteutussuunnitelma

12.15 Lounas

Muutoksen toteuttaminen ja evaluointi

• Muutoksen käytäntöön vienti ja tulosten seuraaminen, auditointi-työkalu
    • Uudistumisen vahvistaminen ja nopeiden voittojen merkitys

14.00 Kahvitauko

Oman muutoshankkeen ja tarpeellisen uudistumisen toteuttaminen

• Miten rakennan päivän perusteella seuraavan muutoshankkeeni

16:00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Crowne Plaza Helsinki – Hesperia, Mannerheimintie 50, Helsinki

Ajankohta: 11.4.2019

Osallistumismaksu: 697 euroa (+ alv 24%). Sisältää materiaalin ja tarjoilun. Koulutukseen osallistuneet saavat myös todistuksen.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 657 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 597 euroa / hlö (+ alv 24%)

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.