Myynnin lähiesimiehen tehovalmennus (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
01.-02.12.2020, Hotel Haven, Helsinki
1290 euroa /hlö + alv 24 %
01.-02.12.2020, Hotel Haven, Helsinki
Valmennuksessa keskitymme tärkeimpiin ja toimivimpiin myynnin johtamisen keinoihin. Koulutus nostaa ihmiset johtamisen keskiöön ja antaa keinot tekemisen vauhdittamiseen. Valmennuksen anti kytketään tiukasti päivittäiseen työhön vietäväksi, eikä paluuta toimimattomaan rutiiniin enää ole!
Lähijohtaminen on olennaisen tärkeää tiimin onnistumisen ja tuloksen kannalta. Joukkue ei pääse tuloksiin pelkästään kovilla tavoitteilla tai tarkalla seurannalla. Menestymiseen tarvitaan tietoa siitä, mistä huipputiimi rakentuu ja miten motivaatiota voi johtaa. Lisäksi tarvitaan taitoa valmentaa ja kannustaa niin ryhmä- kuin yksilötasolla.
Hyödyt osallistujille
– Vahvistut omissa myynti- ja asiakaskohtaamistaidoissa
– Ymmärrät motivoinnin ja positiivisuuden merkityksen tuloksen teossa
– Saat käytännönläheisen valmentavan johtamisen työkalupakin omaan työhösi vietäväksi
– Opit suunnittelemaan omaa toimintaasi systemaattisemmin
– Saat henkilökohtaisen DISC-johtajuusprofiilin
– Saat tiimisi tekemään vertaansa vailla olevaa tulosta!
Kenelle?
Valmennus sopii myynnin lähiesimiehille, sisäisille valmentajille sekä myynnin kehittämisestä vastaaville henkilöille. Valmennus on sinulle, oletpa kokenut konkari, tai vasta-alkaja! Innostavassa ilmapiirissä, yhdessä muiden osallistujien kanssa päivität johtamistaitosi uudelle tasolle.
Kouluttaja:
Yritysvalmentaja Maisa Durchman on asiakaspalvelun, myynnin, sekä niiden johtamisen asiantunteva yrityskouluttaja. Maisalla on jo 15 vuoden rautainen kokemus konsultointi- ja valmennustyöstä lukuisilla eri toimialoilla, sekä myös julkisen sektorin ja teollisuuden kehittämishankkeista: viime vuosina kokemusta on karttunut etenkin apteekkiliiketoiminnoista ja lääketeollisuuden puolelta.
Brikillä Maisa valmentaa niin asiakaspalveluun, myyntiin, ja niiden johtamiseen, kuin myös apteekkiliiketoimintaan keskittyvillä kursseilla. TM Maisa Durchman on lisäksi DISC-valmentaja, sekä ICF-sertifioitu coach, ja positiivinen asenne näkyy myös valmennuksissa. Maisa on itsekin uransa alkumetreillä toiminut yrittäjänä, joten myös käytännönläheisyys ja tekemisen meininki ovat läsnä hänen valmennuksissaan.
Erityisosaamisalueet: myynti- ja palveluhenkilöstön kehittäminen, puhelimessa tehtävän myyntityön tehostaminen, haastavat asiakastilanteet, myynnin- ja palvelun johtaminen, valmentava johtaminen, motivointi ja motivaation johtaminen, ihmisten ja tekemisen johtaminen sekä tehokas ajankäyttö ja tavoitteellisuus.
Tärkeitä käsitteitä työelämässä: motivaatio, ihmislähtöisyys ja kokemus työn merkityksellisyydestä. Humanistina Maisa pitää ihmistaitoja esimiehen, myyjän ja asiakaspalvelijan tärkeimpänä ominaisuutena.
Päivä 1.
08:30 Ilmoittautuminen ja aamupala
09:00 Valmennuksen avaus ja aikataulut
09:15 Hissipuhe ja myyntikeskustelutekniikka
– Esittäytyminen ja hissipuhe
– Huippumyyjän ominaisuuksia
– Keskustelun avaus ja huomion kiinnittäminen
10:30 Tauko
10:45 Myyntikeskustelutekniikka jatkuu
– Kartoitus ja kuuntelu
– Houkutteleva ratkaisu
– Vastaväitteistä mahdollisuus
– Kaupanpäätöstaidot
12:00 Lounas
13:00 Myyntikammo ja myynnin psykologiaa
– Myyntikammo ja sen taklaaminen
– Myynnin suostuttelustrategiat
– Vuorovaikutustekniikat myynnissä
14:00 Kahvitauko
14.15 Monikanavainen myyntityö
– Puhelinviestinnän, ja -myynnin ”K4”
– Viesti oikein sähköpostilla
Päivä 2.
09:00 Edellispäivän kertaus
09:15 Disc profiili
– Disc -viitekehys
10:30 Tauko
10.45 Disc ja erilaiset asiakkaat
– Omaan profiiliin tutustuminen
– Erilaiset asiakkaat
12:00 Lounas
13:00 Myynnin positiivinen johtaminen
– Huipputiimin ominaisuudet
– Tehokas palaveri
Motivaation johtaminen
– Muutoksen johtaminen – tunteiden johtamista
– Motivaatio ja sen johtaminen
– Valmentava myynnin johtaminen
– Havainnointi ja palaute
14:00 Kahvitauko
14:15 Ryhmän johtaminen ja esimiehen ajankäyttö
– Huipputiimin ominaisuudet
– Ryhmän menestyksen esteet
– Tehokas palaveri
– Esimiehen ajankäyttö
Koulutuspaikka:
Hotel Haven, Unioninkatu 17, 00130 Helsinki
Ajankohta:
01.-02.12.2020
Hinta:
1 290 euroa /hlö + alv 24 %.
– sisältää koulutusmateriaalin, Asiantuntijan myyntitaidot -kirjan, sekä lounaan ja kahvitarjoilun.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Myynnin lähiesimiehen tehovalmennus (2 pv)
1290 euroa /hlö + alv 24 %
01.-02.12.2020, Hotel Haven, Helsinki