Myynnin osaamisella lisää kauppoja – osa III Itsensä johtaminen ja vakuuttava esiintyminen asiakaskohtaamisessa (1/2 pv)
Tulevaisuuden Kasvupolut järjestää nyt koulutuksen:

14.04.2023, Finnkino Flamingo, Vantaa Tasetie 8, Vantaa 27 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaspalvelu , Itsensä kehittäminen , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Myynti , Vuorovaikutus

Jos sinun pitää valita tänä vuonna yksi valmennus, joka auttaa sinua saavuttamaan parempia tuloksia niin myynnissä, johtamisessa kuin muissakin vuorovaikutustilanteissa, niin valitse tämä!

Kaikki lähtee siitä, että saat itsestäsi parhaat ominaisuudet esiin joka päivä, luotat itseesi vaikka välillä tulee vastoinkäymisiä ja tiedät mitkä asiat vakuuttavat vastapuolen niin tuotteessasi kuin osaamisessasikin. Asiakaskohtaamisissa ostopäätös on usein syntynyt jo ennen kuin kumpikaan osapuoli on tietoinen asiasta.

Kenelle
Koulutus on tarkoitettu kaikille yrityksen työntekijöille, myyjille, myyntipäälliköille ja yrittäjille, jotka ovat asiakaspinnassa suoraan tai välillisesti. Koulutus sopii niin yrittäjille, ammattimyyntihenkilöille kuin asiakaspalveluunkin.

Myyntikoulutuskokonaisuus
Kasvupolkujen myyntikoulutuskokonaisuuteen sisältyy kolme seminaaria:

I Aktiivinen myynti
II Myyntitekniikka ja neuvottelutaito
III Itsensä johtaminen ja vakuuttava esiintyminen asiakaskohtaamisessa

Kouluttaja
Lasse Grönroos, myynti- ja kasvuvalmentaja Myyntitaktiikka ja neuvottelutaito
Kouluttajana toimii Kasvupolut PK-seutu Oy:n kasvuvalmentaja Lasse Grönroos, jolla on yli 20 vuoden yrittäjäkokemus kaupan ja yritysvalmentamisen alalta sekä yrityksen ja myyntiorganisaation johtotehtävistä. Lassella on myös vahva huippu-urheilu- ja valmentajatausta niin henkisen kuin fyysisen suorituskyvyn puolelta, ja hän hyödyntää valmennuksissa myös huippu-urheilun valmentamismalleja.

klo 8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako, aamukahvi
klo 9.00 Seminaarin avaus

klo 9.10 – Lasse Grönroos
Seminaarissa saat vastauksen mm. seuraaviin kysymyksiin:
– Miten valmistan itseni niin fyysisesti kuin henkisesti uuteen päivään?
– Miten rakennan vahvan uskon omaan osaamiseeni ja tuotteeseeni vaikeassakin markkinatilanteessa?
– Miten rytmitän oman päiväni niin, että teen oikeita asioita oikeaan aikaan?
– Miten pidän aikataulut omissa käsissäni siten että asiakaskin on tyytyväinen?
– Miten ja mitä sanoja käytän vakuuttaakseni vastapuolen?
– Miten vaikutan sanattomalla viestinnällä ja miten alitajunta toimii?
– Miten saan toisen osapuolen vakuuttumaan ja ostamaan ajatukseni?

Keskitä voimasi niihin asioihin, joihin voit itse vaikuttaa ja huomaat että tulokset seuraavat perässä.

klo 12.30 Koulutus päättyy

Paikka:
Finnkino Flamingo, Tasetie 8, 01510 Vantaa

Voit osallistua joko paikan päällä, Kasvupolkujen järjestämässä etästudiossa Tampereella ja Oulussa tai etänä työpaikan neukkarista tai omalta koneelta.

14.4.2023, klo 8.30-12.30

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäetuhinta: (osallistujat samasta organisaatiosta)
2 hlöä tai enemmän 345 eur/hlö + alv 24 %
Kysy myös pakettitarjousta!

Ilmoittaudu samantien mukaan – paikkoja rajoitetusti!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.