Office-työkalupakki 2021 (2x 1/2 pv)
Opi tehokkaasti työtäsi helpottavat Office-taidot
järjestää nyt koulutuksen:

Office-työkalupakki 2021 (2x 1/2 pv)

04.-11.11.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 10 syyskuun, 2021 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - "Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja."

• - "Erittäin selkeä, hyvä tempo."

• - "Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu."

• - "Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian."

1.osa: 4.11.2021 klo 9 – 12
    2.osa: 11.11.2021 klo 9 – 12

Päivitä Office-taitosi tehokkaasti päivässä!

– Onko edellisestä koulutuksestasi vuosia aikaa tai oletko itseoppinut?
    – Kysytäänkö sinulta Office-ohjelmien käytöstä, mutta asiat ovat unohtuneet tai versiomuutokset eivät olet tuttuja?
    – Onko sinulla säännöllisesti tunne, että tämänkin asian voisi varmaan tehdä helpommin?

Suosittu kouluttajamme, Office-asiantuntija Petri Manu on valinnut tähän koulutukseen koronavuoden 2021 tärkeimmät toiminnot Excelin, Wordin ja PowerPointin sujuvaan käyttöön.

Opit työtäsi helpottavat, päivitetyt Office-taidot käytännönläheisten esimerkkien avulla tehokkaasti kahdessa puolen päivän etäkoulutuksessa.

Kenelle
    – Kurssi sopii erinomaisesti sihteereille ja assistenteille, jotka työskentelevät johdon tukena, myynnissä, markkinoinnissa, asiakaspalvelussa, toimistopalvelussa, taloushallinnossa, henkilöstöhallinnossa, projektityössä, hankkeisissa tai tapahtumajärjestelyissä.
    – Officen käyttäjille, jotka kaipaavat helpotusta ja muistin virkistystä Excelin, Wordin ja PowerPointin käyttöön.
    – Koulutus sopii versioiden 2016/2019/365 käyttäjille (pc ja mac). Koulutuksessa käytetään ohjelmien työpöytäversioita (desktop).

Hyöty osallistujalle
    1. Tässä koulutuksessa opit muokkaamaan Excel-taulukoita tehokkaammin, automatisoimaan laskemista funktioilla sekä luomaan raportteja Pivot-toiminnolla.
    2. Opit myös muokkaamaan Word-asiakirjoja tehokkaammin, korjaamaan niihin liittyviä ongelmia sekä hallitsemaan pitkiä asiakirjoja (sisällysluettelo, otsikkotyylit ja sivunumerointi).
    3. Lisäksi opit luomaan PowerPointilla visuaalisempia esityksiä nopeammin.
    4. Saat käyttöösi selkeän koulutusmateriaalin myöhempää käyttöä varten.

Materiaali
    Selkeän pdf-materiaalin avulla asiat on helppo kerrata jälkikäteen. Materiaalissa on suomen- ja englanninkielisen version komennot.

Petri Manu, Office-ohjelmien asiantuntija

Kouluttaja Petri Manu on vuodesta 1997 lähtien auttanut ihmisiä käyttämään tietokoneohjelmia tehokkaammin. Muutaman tuhannen kurssin ja luennon lisäksi hän on kirjoittanut 5 kirjaa Office-ohjelmien sujuvasta käytöstä.

Palaute aikaisemmista koulutuksista:
    – ”Selkosanainen ja ääninen kouluttaja, helppo seurata koulutusta. Ei turhia jaaritteluja ja täytesanoja.”
    – ”Erittäin selkeä, hyvä tempo.”
    – ”Kouluttaja selkeä ja hyväksi todettu.”
    – ”Erinomainen kouluttaja, ei ole suotta kehuttu. Selkeäsanainen ja osaa asian.”

SISÄLTÖ

1. päivä
    torstai 4.11.2021 klo 9 – 12

Excel
    Tehosta sekä automatisoi Excelin käyttöä ja luo nopeasti Pivot-raportteja!
    – Tehokertaus ja käyttövinkit kaavojen luomisesta, kopioimisesta ja valmiin taulukon käsittelystä
    – Ehdollinen muotoilu (tiettyjen soluarvojen automaattinen muotoilu)
    – Laskentataulukoiden välinen laskenta
    – Laskennan automatisoiminen funktioilla: Jos (If), Summa.Jos (Sumif) ja Laske.Jos (Countif)
    – Kahden listan yhdistäminen Phaku (Vlookup) -funktiolla ja uudella Xhaku (Xlookup) -funktiolla (365-paketti)
    – Pivotin peruskäsitteet
    – Pivot-taulukkoraportin luominen, muokkaaminen ja muotoilu
    – Pivot-taulukon päivittäminen
    – Erilaiset yhteenvetofunktiot ja prosenttiosuuksien laskeminen
    – Yhteenvetojen luominen päivistä, kuukausista, neljännesvuosista ja vuosista
    – Pivot-kaavion (graafit) luominen ja muokkaus

2. päivä
    torstai 11.11.2021 klo 9 – 12

Word
    Tehosta tekstinkäsittelyä ja korjaa ongelmat nopeasti!
    – Tekstin valinnan nopeuttaminen
    – Valmiiden asiakirjojen ongelmien korjaaminen
    – Luettelomerkkien hallinta
    – Tekstin siirtämisen ja kopioimisen tehostaminen
    – Muokkausmerkinnät ja kommentointi ryhmätyöskentelyssä
    – Pitkien asiakirjojen hallinta (tyylit, sisällysluettelo ja sivunumeroinnin hallinta)

PowerPoint
    Luo visuaalisempia esityksiä nopeammin!
    – Internetistä haettavat maksuttomat kuvat myös yrityskäyttöön
    – Objektien tehokas käsittely (muotoilu, ryhmittely, tasaus, järjestys)
    – SmartArt-grafiikan hyödyntäminen
    – Animaatiotehosteiden hyödyntäminen
    – Excel-kaavioiden linkitys PowerPointiin
    – Kopioitujen diojen ongelmien korjaaminen
    – Videoiden ja hyperlinkkien hyödyntäminen

Lisäksi opit kaikissa osioissa lukuisia käyttövinkkejä ja parhaat pikanäppäimet.

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Saat lisätietoa osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Etävalmennus Zoomilla

1.osa: 4.11.2021 klo 9 – 12
    2.osa: 11.11.2021 klo 9 – 12

597 euroa / hlö + alv 24 %.
    – sisältää 2-osaisen zoom-webinaarin sekä koulutusmateriaalin. Tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 2 viikkoa.

Ryhmäetuhinta:
    – samasta organisaatiosta 2 osallistujaa: 557 euroa / hlö + alv 24 %,
    3 tai useampia osallistujia: 497 euroa / hlö + alv 24 %,

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.