Psyykkinen valmennus työelämässä (1 pv)
Uusi koulutus!
järjestää nyt koulutuksen:

Psyykkinen valmennus työelämässä (1 pv)

12.09.2023, Sokos Hotel Presidentti, Helsinki Eteläinen Rautatiekatu 4, Helsinki 24 elokuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Tämä ”Kuka sinä olet, mitä sinä haluat”-loru tuntui aiemmin pehmolässytykseltä. Nyt tajuan, miten tärkeää itsetuntemus on. Olisipa tämä valmennus ollut kymmenen vuotta sitten.”

• - ”En enää ajattele vaikeita tilanteita epämukavuuden kautta. Uteliaana kohti!”

• - ”Kiitos, valmennus oli kiva, kun jokainen sai osallistua omilla tarinoilla. Ei ollut tylsää kuin yleensä luennoilla on.”

• - ”Opin katsomaan omaa toimintaani kauempaa.”

• - ”Antoi paljon ajattelemisen aihetta, iso kiitos!”

Ole parhaimmillasi tiukassa tilanteessa

Psyykkinen valmennus tulee työelämään entistä vahvemmin. Myös urheilussa puhutaan yhä enemmän psyykkisestä valmennuksesta. Mitä se tarkoittaa?

Psyykkinen valmennus auttaa pärjäämään paremmin tiukoissa tilanteissa. Työelämässä tilanne voi olla vaikea neuvottelutilanne, muutosneuvottelut tai esiintyminen yleisön edessä.

Meillä jokaisella voi olla erilaisia jumeja ja esteitä, joista itseluottamus ja rentous kärsivät, esimerkiksi:
    – liiallinen jännittäminen ennen esiintymistä ja sen aikana, vaikkapa oman projektin esittelyssä
    – luurikammo ja pakkien pelko ovat myyjille hyvin tyypillisiä menestymisen esteitä, jotka voivat tehdä työstä hyvin epämukavaa
    – esihenkilön työtä voivat haitata esimerkiksi ajanhallinnan ontuminen tai jämäkkyyden puute.
    Mikä on tällaisen jumin juurisyy?

Psyykkisessä valmennuksessa keskustelemme, miten jumit eivät enää haittaisi menestymistä. Tavoitteena on, että sinä ja tiimisi pärjäisitte mahdollisimman hyvin. Pääsette parhaaseen mahdolliseen tulokseen ja vieläpä hyvällä mielellä!

Psyykkinen valmennus auttaa sinua löytämään omat vahvuutesi, motivaatiosi ja työsi merkityksen sekä nauttimaan elämästäsi enemmän työssä ja sen ulkopuolella. Menetelmiä ovat muun muassa tavoitteenasettelu, liiallisen jännityksen hallinta ja itseluottamuksen vahvistaminen. Psyykkinen valmennus ei ole terapiaa tai päänsilitystä, vaan hyvin tavoitteellista toimintaa. Saat uusia tapoja suhtautua omaan käyttäytymiseesi ja hyvinvointisi lisäämiseen.

Kenelle:
    Valmennus sopii kaikille, jotka kokevat, että paras osaaminen ei pääse esille silloin kun sitä eniten tarvittaisiin.

Hyöty osallistujalle:
    1) Opit hyödyntämään ratkaisukeskeisiä työkaluja omien työtapojesi ja ajattelusi kehittämisessä
    2) Itsetuntemus, itsetunto ja tilannekohtainen itseluottamus lisääntyvät
    3) Saat eväät oman henkilökohtaisen tavoitteen asettamiseen
    4) Liiallinen jännitys helpottaa
    5) Resilienssi kasvaa eivätkä pikkuasiat enää hetkauta

Mika Pesonen, valmentaja ja tietokirjailija
    Psyykkinen valmentaja, tietokirjailija Mika Pesonen (KTM) on kokenut ja pidetty valmentaja. Mika on neljättä vuotta yksityisenä valmennusyrittäjänä. Hän tekee noin sata valmennusta vuodessa eri aihepiireistä.

Mika on julkaissut kirjan ”Tunnista tyyppisi – löydä itsesi ja muiden parhaat puolet” (Otava, 2020) yhdessä terapeutti, työnohjaaja Minna Oulasmaan kanssa. Syksyllä 2022 Alma Talent julkaisi Mikan ja Minnan kirjan ”Suoraa palautetta! Viisaan keskustelun käsikirja.

Vastaavaan valmennukseen osallistuneiden palautteita:
    – ”Kiitos, valmennus oli kiva, kun jokainen sai osallistua omilla tarinoilla. Ei ollut tylsää kuin yleensä luennoilla on.”
    – ”Opin katsomaan omaa toimintaani kauempaa”
    – ”En enää ajattele vaikeita tilanteita epämukavuuden kautta. Uteliaana kohti!”
    – ”Tämä ”Kuka sinä olet, mitä sinä haluat”-loru tuntui aiemmin pehmolässytykseltä. Nyt tajuan, miten tärkeää itsetuntemus on. Olisipa tämä valmennus ollut kymmenen vuotta sitten.”
    – ”Antoi paljon ajattelemisen aihetta, iso kiitos!”

Aikataulu:
    8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
    9.00 Koulutus alkaa
    11.30 – 12.15 Lounas
    14.00 – 14.15 Iltapäiväkahvi
    16.00 Koulutus päättyy
    – Pidämme päivän aikana lyhyitä taukoja sopivissa kohdissa

Valmennuksen sisältö:
    – Itsetuntemuksen ja itseluottamuksen merkitys
    – Omien rajojen tunnistaminen ja tunnustaminen
    – Epämukavuusalueelta uteliaisuusalueelle
    – Liiallisen jännityksen taltuttaminen
    – Vinkit omatoimiseen harjoitteluun

Sokos Hotel Presidentti, Eteläinen Rautatiekatu 4, 00100 Helsinki

tiistai 12.09.2023 klo 9-16

HUOM. Early Bird – nopean ilmoittautujan etu:
    – 100 euroa hinnasta pois, kun ilmoittaudut viimeistään 16.8.2023.
    Ei voi yhdistää muihin etuihin

697 euroa /hlö (+ alv 24 %).
    Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali sekä koulutuspäivän tarjoilut.

Ryhmäetuhinnat:
    657 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
    597 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.