Grapevine järjestää nyt koulutuksen:

Somemainonnan tehokurssi (1/2 pv)

Toimiiko Facebook-mainonta? Miten Facebookin mainostyökalua käytetään? Kenelle Instagramissa mainostetaan? Onko Twitter-mainonnassa ideaa? Miten mainoskampanja suunnitellaan ja toteutetaan? Miten mainosbudjetille saa parhaiten vastinetta?

Erikoiskiitos tilanteen ja koulutettavan porukan lukemista ja jokaisen huomioimisesta taustan/kiinnostuksenkohteen/ tilanteen mukaan. Grapevinen ammattitaitoisesta meiningistä innostunut ja koulutuksesta inspiroitunut olo – super ISO kiitos!
– Nimetön palaute, Some-mainonnan tehokurssilta 15.3.2017

Hyödyt:

Näkyäksesi netissä tarvitset timanttisen sisällön lisäksi maksettua ja tarkkaan kohdennettua mainontaa. Tämä käytännönläheinen koulutus tarjoaa vinkit Twitter-, Facebook- ja Instagram-mainonnan saloihin ideoinnista ja suunnittelusta kohdentamiseen, optimointiin ja tulosten mittaamiseen ja raportointiin. Tällä some-mainonnan tehokurssilla käymme läpi mainontaa myös joulumyynnin näkökulmasta.

Kenelle:

Tämä koulutus on juuri sinulle, joka haluat opetella mainostamaan tuloksellisesti sosiaalisessa mediassa. Olitpa sitten suuremman yrityksen yhteisömanageri tai oman yrityksesi ainoa markkinointivastaava, saat tästä koulutuksesta oleellisimmat tiedot ja taidot, joilla pääset kokeilemaan siipiäsi mainostyökalujen kanssa.

Kouluttajat:

Kouluttajina toimivat Grapevinen sosiaalisen median asiantuntijat Inka Teräväinen ja Virve Karinkanta.

Virve on some-asiantuntija, jolla vahva pohja verkkoviestinnässä, muuttuvassa mediamaisemassa sekä kuluttajakäyttäytymisessä (mm. verkkokkauppa ja business & market intelligens). Virve tuntee jatkuvasti kehittyvän digitaalisen liiketoimintaympäristön haasteet sekä mahdollisuudet käytännön toteutuksista mittaamiseen.

Rautaisilla hermoilla ja luovilla hoksottimilla varustetun Inkan sydän sykkii tuoreille ideoille ja vaikuttaville sisällöille. Hänen päiviinsä kuuluu kouluttamisen lisäksi omien asiakkuuksien hallinta – kaikkea koordinoinnista yhteisömanagerointiin. Vapaa-aikanaan hän tarjoaa auttavaa ja osaavaa kättään erilaisten vapaaehtoisprojektien parissa.

Sisältö:

Facebook-mainonta

Suunnittelu, toteutus ja optimointi
Eri mainosmuodot ja niiden tuloksellinen käyttö
Kohdentamisen taito
Mainostyökalun toiminta käytännössä

Instagram-mainonta

Visuaalisen mainoskanavan mahdollisuudet
Suunnittelu, kohdennus ja optimointi
Tuloksellinen visuaalinen mainonta
Mainostyökalun toiminta käytännössä

Twitter-mainonta

Eri mainosmuodot
Kohdentaminen ja optimointi

Lyhyesti:

Milloin: 13.3.2018
Ovet avautuvat kello 8.30 – koulutus alkaa klo 9.00 ja päättyy klo 12.00
Tarjolla kevyt aamiainen.

Missä: Somemainonnan tehokurssi järjestetään Grapevinen uusissa koulutustiloissa Helsingin Vallilassa, osoitteessa Pälkäneentie 19 B, 00510 Helsinki.

Hinta: 320 € / hlö + alv. Hinta sisältää sähköisen koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Sain koulutuksesta tuoreita tietoja somemainonnan mahdollisuuksista sekä hyviä malleja käytäntöön. Asiantuntevat kouluttajat osasivat vastata kysymyksiin, joihin työssäni olen törmännyt. Kaiken kaikkiaan hyödyllisesti käytettyä aikaa!
– Taina Martikainen, Digituottaja, Tapahtumantekijät Oy

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.