Stressinhäätö lähellä – suorittajasta onnistujaksi -iltapäivä (1/2 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Stressinhäätö lähellä – suorittajasta onnistujaksi -iltapäivä (1/2 pv)

16.05.2018, Original Sokos Hotel Vaakuna, Helsinki Asema-Aukio 2, Helsinki 2 toukokuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Työhyvinvointi

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• “Olipa mielenkiintoinen valmennus! Sain oikeita työkaluja stressini hoitamiseen. Asiat nivoutuivat tavalliseen arkeen ja niistä puhuttiin niiden oikeilla nimillä. Kiitos!”

• “Aluksi suhtauduin asiaan varauksella, mutta yllätyin positiivisesti, miten mukaansatempaava aihe oli ja kuinka toimivia harjoitukset ja työkalut todella olivat!”

• “Oivalsin, kuinka monisäikeinen ilmiö stressi on ja tunnistin itseni suorittajatyypiksi. Ilokseni sain huomata, kuinka helpolla ja nopeasti ja itse voin stressiäni lievittää.”

• “Luento ylitti odotukseni moninkertaisesti ja omakohtaiset kokemukset lisäsivät luennon mielenkiintoa ja saivat minut ajattelemaan omaa elämääni, johon haluan muutosta.”

• “Olisin kuunnellut pidempäänkin. Nämä työkalut lähtevät heti käyttöön, kiitos!”

Meneekö hieman liian lujaa?

Tuntuuko, että alat olla jaksamisesi äärirajoilla?

Miten hellittää ajoissa ja onnistua?

Kenelle

Tämä iltapäivän valmennus on tarkoitettu jokaiselle, joka haluaa ennaltaehkäistä tai pysäyttää stressikierteen ja saada työkaluja energisempään ja tasapainoisempaan elämään.

Kouluttaja

Miia Huitti on stressivalmentaja, luennoitsija ja kirjailija. Koulutustaustoiltaan Miia on johtamisen KTM johtamisesta sekä kielten HuK. Hän on toiminut pankki- ja rahoitusalalla asiantuntija- ja esimiestehtävissä sekä henkilöstökonsulttina. Miia on valmentanut esimiehiä, asiantuntijoita ja avainhenkilöitä löytämään avaimia oman stressinsä hallintaan.

Valmentajana Miia on inspiroiva ja myötäelävä. Miian suurena intohimona on saada ihminen löytämään omat voimavaransa ja vahvuutensa stressikuorman alta. Hänen valmennuksistaan saat aina konkreettisia työkaluja oman hyvinvointisi kohentamiseen.

Suorittajasta onnistujaksi

• Sopivasti faktaa stressistä
    • Olenko vaarassa uupua?
    • Mikä saa minut suorittamaan?

Työkalu #1 ja #2

Tauko

Palautuminen on päivän sana – Miten minä palautuisin paremmin?

Työkalu #3

Mitkä ovat minun kolme tärkeintä tavoitetta, jotta jaksaisin paremmin?

Mitkä ovat onnistumiseni avaimet?

Rakennetaan oma paremman jaksamisen ja palautumisen työkalupakki

Aikataulu

12:30 Ilmoittautuminen ja kahvi- sekä hedelmätarjoilu

13:00 Tilaisuus alkaa

14:00 Kahvitauko

16:00 Tilaisuus päättyy

Koulutuspaikka: Original Sokos Hotel Vaakuna, Asema-Aukio 2, Helsinki

Ajankohta: 16.5.2018

Osallistumismaksu: 397 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 357 euroa/hlö

Kysy myös ryhmäetuhintaa!

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.