Taitavan projektipäällikön leadership-taidot – asiantuntijoiden johtaminen (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

17.-18.06.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 1 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen

Tämä projektikoulutus tarjoaa projektipäällikölle paremmat leadership-taidot eri tyylisten ihmisten kanssa. Koulutuksessa keskitytään harjoittelemaan käytännön johtamistilanteita projektissa.

Tästä koulutuksesta saat keinoja ja osaamista omien johtamis- ja vuorovaikutustaitojesi kehittämiseen. Tunnistat omat vahvuutesi ja kehityskohteesi sekä saat eväitä itsesi johtamiseen.

Tämä projektikoulutus sopii henkilöille, jotka haluavat kehittyä paremmiksi johtamisessa ja parantaa kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa. Sopii esim. seuraavissa rooleissa työskenteleville henkilöille: projektipäällikkö, asiantuntija, tiiminvetäjä, esimies – joko sisäisissä tai asiakasprojekteissa. Koulutus sopii hyvin myös jo kokeneemmille projektipäälliköille.

Projektiammattilaiselle tehty koulutus asiantuntijoiden tuloksellisesta johtamisesta. Saat tästä projektikoulutuksesta osaamista, toimintamenetelmiä ja intoa omien johtamis- ja vuorovaikutustaitojasi kehittämiseen. Näin edesautat projektiesi onnistumista.

Johtaminen ja itsensäjohtaminen ovat menestyksen avain projekteissa. Projektissa mukana olevan asiantuntijajoukon johtamiseen vaaditaan projektipäälliköltä kykyä puhua eri tyylisten ihmisten kanssa, motivoida heitä onnistumaan ja johtaa heidän suorituksiaan. Tämä vaatii projektipäälliköltä hyvää oman itsensä tuntemista ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja.

Kurssista on mahdollista saada 12 PDU pistettä.

Sisältö: Kuinka kehittyä paremmaksi projektitiimin johtajaksi
Osallistujat tekevät ennen koulutusta DiSC®-henkilökohtaisen johtamistyyliarvion.

1. päivä
Johdanto itsensä johtamiseen

• Toimi tuloksellisesti projekteissa

Projektipäällikön rooli ja osaamisalueet
DiSC – Personal Profile System®

• Käyttäytymisprofiilin läpikäynti
  • DiSCin suora hyöty projektitiimin johtamisessa

Omat vahvuuteni ja käyttäytymiseni yleispiirteet

• Minkälaisessa (projektityö)ympäristössä mieluiten työskentelen?
  • Tyypillisiä projektin hankalia tilanteita, joita pyrin välttelemään
  • Miten toimia muiden kanssa tehokkaammin projektissa?

Oman tyylini mukauttaminen

• Vinkkejä kuinka toimia tuloksellisesti projektitiimin erilaisten ihmisten kanssa

DiSC-peli

• Oman käyttäytymisen mukauttaminen

Henkilökohtaiset haastavat tilanteet projektityössä

• Omien case-tilanteiden harjoittelu

2. päivä
Projektitiimin innostaminen ja motivointi

• Mikä motivoi asiantuntijaa?

Kuuletko vai kuunteletko?

• Kuunteleminen on taitolaji projektityössäkin
  • Aktiivinen kuuntelu

Millä tyylillä viestit projektissa ja projektista?

• Tunnista oma viestintätyylisi

Päätöksenteko projektissa
Palautteen antaminen ja vastaanottaminen projektitiimissä

• Loukkaannuitko tai loukkasitko?
  • Suhteiden ylläpito projektin korjaavaa palautetta vaativissa tilanteissa

Aikataulu projektikoulutukselle
Koulutuspäivät ovat klo 9:00-16:00. Aamukahvia tarjolla klo 8:30 alkaen.
Koulutuskortti tässä projektijohtamisen koulutuksessa
Tieturin koulutuskortilla maksavilta veloitetaan 95 eur + alv materiaalikustannus.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

17.–18.06.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.