Talouden johtaminen – luvut tuloksen takana (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Talouden johtaminen – luvut tuloksen takana (1 pv)

18.04.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 5 huhtikuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Taloushallinto ja verotus

Ymmärrä miten yritystaloutta johdetaan

Miten taloutta johdetaan ja mitä työvälineitä siihen on? Millä tunnusluvuilla taloutta johdetaan erilaisessa liiketoiminnassa?

Talouden johtaminen ei ole kovin yksinkertaista ja siihen vaikuttaa erilaisessa liiketoiminnassa eri asiat. Jotta talouden johtamista voi ymmärtää, pitää nähdä syy- ja seuraussuhteet ja päästä tekemään harjoitteita itse.

Kenelle

Yrittäjät, esimiehet, esimieheksi haluavat, asiantuntijat, liiketoimintayksiköiden vetäjät tai sellaiseksi aikovat.

Hyödyt

Tässä koulutuksessa annetaan konkreettiset työkalut talouden johtamiseen sekä käydään läpi erilaisten case-esimerkkien ja harjoitusten kautta käytännön tilanteita.

Osallistujat pääsevät sekä näkemään että kurssin jälkeen itse kokeilemaan talouden johtamista käytännössä, omilla harjoitteillaan turvallisesti.

Juuso MarkkanenKouluttaja

MBA, yritysneuvoja Juuso Markkanen, Kasvuyrityspalvelu Oy.

Juuso Markkanen toimii tällä hetkellä kuudessa yrityksessä joko yrittäjänä tai osakkaana. Juuso on kokenut ja pidetty käytännönläheinen kouluttaja. Juuso kouluttaa yrittäjiä ja johtajia mm. Rastorin erikoisammattitutkinnoissa ja lisäksi hän on kouluttanut asiantuntijoita mm. Aalto-yliopiston Pienyrityskeskuksessa, Markkinointi-Instituutissa, Edupolissa, Lakimiesliitossa ja AEL:n kursseilla.

”Käytännönläheinen ja ymmärrettävä.”

”Talouden johtaminen voi olla mielenkiintoista ja jopa hauskaakin.”

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Mistä tekijöistä talouden johtaminen koostuu

• Talouden johtaminen tuloslaskelman kautta tuotanto- ja palveluyrityksessä

10.30 Tauko

Talouden johtaminen taseen kautta erilaisissa liiketoimintatilanteissa

11.30 – 12.15 Lounas

Talouden johtaminen rahoitussuunnitelman ja kassavirtalaskelman kautta

14.00 Iltapäiväkahvi

Erilaisia talouden johtamisen esimerkkejä

• Kannattavuuden parantamisesta
  • Maksuvalmiuden parantamisesta
  • Oman pääoman vahvistamisesta
  • Pääomien vapauttamisesta

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 18.4.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.