Tehokoulutus: Koronavirus ja työnteon estyminen (1 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Tehokoulutus: Koronavirus ja työnteon estyminen (1 h)

20.03.2020, Webinaari , Webinaari 16 maaliskuun, 2020 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Lakitieto , Webinaarit

Tietoisku ETÄNÄ! Koronavirus ja työnteon estyminen

Mitä velvoitteita työnantajalla on tilanteessa, jossa terveen työntekijän työnteko estyy karanteenin takia? Voidaanko teettää etätöitä? Maksetaanko palkkaa? Korvaako Kela? Kertyykö vuosilomaa? Saako lomaa siirtää karanteenin takia? Tarjolla oleva työ vähentyy? Mitä jo joudutaan lomauttamaan? Muun muassa näihin kysymyksiin saat vastauksen tässä striimattavassa koulutuksessa.

Tilaisuus lähetetään suorana. Koulutukseen osallistut helposti etänä verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti omalta koneeltasi. Saat 4 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Asiantuntija:
Lakimies Kirsi Parnila
, Helsingin seudun kauppakamari

8.50 Yhteyden avaus

9.00 Koronavirus ja työnteon estyminen
– työntekijä sairastuu, joutuu karanteeniin
– työntekijän lapsi sairastuu tai joutuu karanteeniin
– koulu/päiväkoti suljettu
– työnantaja määrää työntekijän pysymään poissa työpaikalta
– tarjolla olevan työn väheneminen
– työn teettäminen estyy
– lomauttaminen

10.15 Tilaisuus päättyy

STRIIMI omalta työpaikalta

perjantai 20.03.2020

Jäsenetuhinta kauppakamarin jäsenille:
250 euroa /hlö + alv 24 %.

Normaalihinta:

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.

Oikeudet muutoksiin:
Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.