Viritä tiimisi timantiksi! (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Viritä tiimisi timantiksi! (1 pv)

17.04.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 9 huhtikuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Tiiminvetäjän tuska ja taaperrus!

Koulutus parempiin toimintamalleihin ja tiiminvetäjän ratkaisuihin

Tiimin vetäjänä olet kuin tuulisessa oviaukossa; odotuksia tulee sisältä ja ulkoa, ylhäältä ja alhaalta. Sinun tehtäväsi on motivoida, kannustaa ja saada parhaat mahdolliset tulokset irti porukasta annettujen aikarajojen ja resurssien puitteissa.

Kuinka voit saada tiimisi toimimaan niin timanttisesti, kuin mahdollista? Mitä voit tiiminvetäjänä tehdä eri tavalla? Mitkä toimenpiteet ja edellytykset helpottavat omaa työtämme ja innostavat porukkaamme huippusuorituksiin?

Tule ”Viritä tiimisi timantiksi!”- koulutukseen oppimaan ja sparraamaan tiimityön mahdollisuuksia ja työkaluja kanssamme!

Mikä on olennaista tiimin vetämisessä? Mitkä asiat ovat ehdottomia edellytyksiä toimivalle tiimille? Tiimin kanssa tylskentely on parhaimmillaan palkitsevaa ja hauskaa, mutta joskus tiimityön tehokkaalle toiminnalle kasautuu esteitä, jotka tekevät työstä tahmeaa ja raskasta. Kuinka rakentaa tiimityölle perusteet ja toiminta, joka kestää kuukaudesta ja vuodesta toiseen?

Tule ottamaan asioihin perspektiiviä ja oppimaan yhdessä toimivia toimintatapoja koulutuksestamme – se on paras tapa kehittää tiiminvetäjän osaamistasi!

Kenelle

Koulutus on ensisijaisesti tarkoitettu kaikille esimiehille ja muille tiiminvetäjille, jotka kokevat halua kehittyä omassa tehtävässään ja haluavat saada viimeisiä tieteen vahvistamia työkaluja ja toimintamalleja omaan arkeensa.

Mitä saat

”Viritä tiimisi timantiksi!” – koulutuksessa saat uusia näkokulmia tiiminvetäjänä toimimiseen. Päivän jälkeen olet tietoinen niistä ehdottomista edellytyksistä, joihin sinun pitää kiinnittää huomiota. Saat myös konkreettisia toiminta-ehdotuksia ja johtamisen työkaluja, minkä avulla onnistut paremmin tiiminvetäjän antoisassa, mutta kiireisessä arjessa!

Kouluttajat

Koulutuspäivien valmentajana toimii toimii työelämän tutkimus- ja valmennusyritys VIKTOR Work-Life Metrics Oy:n Jussi Leinonen ja Wille Raitolampi. Koulutuksessa herrat tuovat tieteen ja tutkimuksen maailmasta käytäntöön niitä asioita, joilla on eniten vaikutusta.

Koulutus toteutetaan valmennustyyppisesti. Heräte-esitysten lisäksi teemme päivässä pariharjoitteita, ryhmäkeskusteluja ja vertailemme parhaita käytäntöjä eri yrityksistä. Valmistaudu siis keskustelemaan ja olemaan aktiivinen – mitä enemmän annat itsestäsi, sitä enemmän saat!

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Tiimityön säännöt

• Mitä voimme oppia tehokkailta tiimeiltä?
  • Kuinka voimme toimia tavoitteellisesti
  • Priorisoinnin tärkeys tiimityössä

10.30 Tauko

Tehokkaan tiimityön ainekset – osa 1

• Miltä menestys näyttää?
  • Kuinka asetan oikeita tavoitteita?
  • Kommunikoinnin valtaisa merkitys

11.45 – 12.30 Lounas

Tehokkaan tiimityön ainekset osa 2

• Luottamuksen tärkeys tiimityössä
  • Kuinka rakennan luottamusta?
  • Konkretiaa ja työkaluja tiimivetäjän avuksi

14.00 – 14.15 Tauko

Tiimin motivointi ja johtaminen

• Miten motivoin yksilöitä?
  • Johda järkeä, tunteita ja toimintaa
  • Miten poistan esteitä tehokkaan työskentelyn tieltä

15.45 Loppukeskustelu

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 17.4.2018

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 557 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.