Vaikuta videolla (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Vaikuta videolla (1/2 pv)

02.04.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 4 helmikuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Video ei ole enää vain mainos, se on vaikuttavaa ja käytännöllistä sisältöä. Videon pariin hakeudutaan, sitä ei tarvitse tuputtaa. Mikä ennen oli tekstiä esitteissä, käyttöohjeissa tai netissä pitäisi pystyä kertomaan myös videolla. Video on tehokas myös sisäisessä markkinoinnissa, rekrytoinneissa ja viestinnässä.

Workshop avaa videotuotannon mahdollisuuksia käytännönläheisesti ja runsain esimerkein.

Sisältö on kuningas videotuotannossakin. Joel kertoo, miten osaat suunnitella pidemmälle organisaatiosi videosisältöjä ja tuoda ne kokonaisvaltaiseksi osaksi viestintää ja markkinointia. Kuulet myös argumentteja siitä, mikä on järkevä tapa toteuttaa videosisältöä

Koulutus sopii markkinointijohtajista projektitiimin jäseniin.

Kouluttaja:
Joel Hypèn
, Siro Creative

Joel on palkittu videoalan ammattilainen. Hän on valmistunut Teatterikorkeakoulusta ja opiskellut Hankenissa, mutta ennen kaikkea hän on yrittäjä joka haluaa auttaa asiakkaitaan kertomaan kiinnostavia, koskettavia tarinoita. Joelin yrityksistä Siro Creative tuottaa kansainvälistä näkyvyyttä saanutta sisältöä Marimekolle, Iittalalle, Samujille ja Keskolle. AdLaunch on puolestaan Joelin videostartup-yritys joka voitti joulukuussa kolmannen palkinnon Slush 100 -kilpailun ja kerää rahoitusta niin Suomessa kuin lontoolaisilta enkelisijoittajilta.

Sisältö:
– Mitä on hyvä videosisältö?
– Videosisällön trendit
– Tuotannon aikatauluttaminen
– Sisällöntekijöiden brief
– Formaattien rooli sisällön suunnittelussa
– Esimerkkejä

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 02.04.2019 klo 8.45-11.30

Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
125 euroa /hlö + alv 24 %.

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.