Viritä yritys kannattavammaksi! (1 pv)
järjestää nyt koulutuksen:

Viritä yritys kannattavammaksi! (1 pv)

30.10.2018, Radisson Blu Plaza Hotel, Helsinki Mikonkatu 23, Helsinki 18 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Tuotanto ja logistiikka

Miten tunnistat ja poistat yrityksen kannattavuutta eniten heikentävät juurisyyt?

Yrityksen kannattavuutta voidaan nostaa helposti uudelle tasolle.
Tuntuuko sinusta että kannattavuuden kehittämisestä ei saada tarpeeksi irti ja aika kuluu erilaisten ongelmien kanssa painiessa?

Yrityksen kannattavuus on monen asian summa. Kannattavuus paranee maksimoimalla tuotot ja minimoimalla menot. Tiedätkö miten yrityksen sisällä voidaan parhaiten vaikuttaa kannattavuuteen?

Tämän kurssin opeilla kannattavuutta parannetaan keskittymällä yrityksen henkilöstön itsensä vaikutettavissa oleviin kustannuksia aiheuttaviin tekijöihin.

Hyöty osallistujille
Opit tunnistamaan kannattavuuteen vaikuttavat osatekijät ja tavat miten niihin voidaan käytännössä vaikuttaa.

Yrityksen operatiivisesta toiminnasta ja yrityksen kannattavuuden kehittämisestä vastaaville.

Kouluttaja
TkT Jouni Juuti omaa pitkän käytännön kokemuksen erilaisten yritysten prosessien kehittämisestä ja resurssien käytön tehostamisesta. Hän on toiminut ensisijaisesti valmistavan teollisuuden parissa, mutta on saavuttanut hyviä tuloksia myös palveluorganisaatioiden toiminnan kehittämisessä. Jounin lähestymistapa on käytännönläheinen ja opitut asiat ovat helposti sovellettavissa erityyppisissä organisaatioissa.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9:00 Yrityksen kannattavuuteen vaikuttavien osatekijöiden tunnistaminen
– Mistä arvonlisä ja kustannukset yrityksen sisällä muodostuvat?

10:30 Tauko

10:45 Miten kustannuksia aiheuttaviin tekijöihin voidaan vaikuttaa?

11:30 Lounas

12:15 Käytännön kehitysohjelman laatiminen: Mitä ja missä järjestyksessä?

13:15 Käytännön esimerkkejä

14:00 Iltapäiväkahvi

14:15 Harjoitus päivän aikana opitusta

15:00 Harjoitustyön purku

15:45 Yhteenveto päivän aikana opitusta, miten päästä liikkeelle?

16:00 Koulutus päättyy

Radisson Blu Plaza Hotel, Mikonkatu 23, Helsinki

tiistai 30.10.2018

/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin, lounaan ja kahvit.

Alennushinta ryhmille:
Samasta organisaatiosta 2 tai useampia osallistujia: 557 euroa /hlö + alv 24 %.
– Kysy myös tarjousta isommalle ryhmälle (väh. 3 hlöä): Koulutustuottaja Sampo Korppoo, sampo.korppoo@ratekoulutus.fi, p. 041 5106466

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.