Vuorovaikutus ja dialogiloikan ottaminen (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Vuorovaikutus ja dialogiloikan ottaminen (1/2 pv)

27.09.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 10 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Vuorovaikutus

Vuorovaikutus. Miksi siihen pitäisi kiinnittää liiketoiminnan kehittämisessä huomiota? Mikä ihme on dialogiloikka? Pidä hatustasi kiinni ja tule kuuntelemaan!

Digiloikka on monelle meistä tuttu termi. Yrityksen tai organisaation etua ja tulevaisuutta ajattelevien kannattaisi samaan aikaan miettiä myös dialogiloikkaa. Sosiaalinen media ja muut verkon mukanaan tuomat innovaatiot antavat erinomaiset tekniset työkalut digiloikkaan. Työkalut ja teknologia ovat kuitenkin täysin hengettömiä ja hyödyttömiä ilman sisältöä ja vuorovaikutusta. Sosiaalisen median kanavat toimivat optimaalisesti vain, jos niitä käytetään dialogiin. Mikko jopa väittää, ettei yrityksen tai organisaation kehittyminen ole mahdollista ilman dialogia!

Miltä asiat näyttävät omassa organisaatiossasi – mikä on vuorovaikutuksen ja avoimen viestinnän nykytila, onko kehitystä tapahtunut ja mihin suuntaan? Mietittekö edelleen mitä oikeastaan pitäisi tehdä, jotta olisitte entistä vuorovaikutteisempi? Onko sen perustelu johdolle hankalaa?

Agendalla:

– Mikä ihmeen dialogiloikka ja mitä hyötyä loikan ottamisesta on?
– Miten se käytännössä tehdään?
– Mistä tiedämme, olemmeko hyviä vai huonoja vuorovaikutuksessa?
– Miten tavoitteita asetetaan ja miten onnistumisia mitataan?

Kouluttaja
Tilaisuuden vetää Somecon sisältöstrategi Mikko Vieri, joka on erikoistunut digitaaliseen markkinointiviestintään ja erityisesti vuorovaikutteiseen sisältömarkkinointiin.

Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

27.09.2018 klo 8.45-11.00

Jäsenhinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Normaali hinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.