Lean Johtamisen Case -webinaari (1 pv)
Lean Lion järjestää nyt koulutuksen:

Lean Johtamisen Case -webinaari (1 pv)

06.06.2017, Webinaari , Webinaari 15 kesäkuun, 2017 Sampo Korppoo

Kiinnostaisiko sinua nähdä ja kuulla konkreettisia Case esimerkkejä Lean Johtamisesta Suomessa? Entä esittää aiheeseen liittyen tiukkoja kysymyksiä? Tai tehdä pieni harjoitustyö yritykseesi?

Jos haluat tietää
, miten nämä caset vietiin läpi ja millaisia tuloksia niillä saavutettiin, niin kuulet ne tässä webinaarissa. Lisäksi näiden hankkeiden kautta opit mitä Lean Johtaminen käytännössä tarkoittaa ja kuinka voisit soveltaa sitä omaan organisaatioosi.

Nyt esiteltävistä
case -esimerkeistä näet, miten projektit konkreettisesti etenivät, mitä haasteita niiden toteutuksessa oli ja mitä tuloksia niillä lopulta saavutettiin.

Voit osallistua webinaariin
oman työpöydän ja tutun kahvikupin äärestä täysin ilman matkustamisen vaivaa ja kuluja!

Kenelle tämä webinaari on tarkoitettu?

Webinaari on tarkoitettu sekä julkisen että yksityisen sektorin toimihenkilöille ja ylemmille toimihenkilöille. Voit työskennellä tuotantoon, projektien hallintaan, logistiikkaan, markkinointiin, myyntiprosesseihin tai strategiaan liittyvissä tehtävissä. Voit myös olla yrityksen johdossa, päällikkötasolla, tuotannon esimiehenä tai kehitysinsinöörinä.

Saadaksesi osallistumisestasi täyden hyödyn, sinulla on hyvä olla hallussasi perustiedot Leanista! Tässä webinaarissa keskitytään käytännön case esimerkkeihin ja harjoituksiin!

Tässä vielä suoraan asiakkaiden kommentteja aikaisemmista Lean webinaareista:

”Webinaarissa annettiin hyvä kuva siitä, miten projekteissa voi onnistua tai epäonnistua. Hyvä, että myös ne ’käsikirjasta’ poikkeavatkin kokemukset esitellään. Se lisää uskottavuutta. Kaksi tuntia meni tosi nopeasti mielenkiintoisen aiheen parissa.”

”Hyvät ja käytännönläheiset esimerkit sopivasti erilaisista näkökulmista.”

”Webinaari oli juuri sitä mitä se lupasikin! Lisäksi se toimi teknisesti hyvin ihan tavallisella tietokoneella ilman erillisiä ladattavia ohjelmia.”

Lean Johtamisen Case -webinaari
– Lean johtaminen maailmalla ja Suomessa
– Kotitehtävän esittely
– Case 1. Lean johtamisen avulla vähennettiin arvoa tuottamattomia
työvaiheita ja parannettiin prosessin tuottavuutta yli 20%
– Case 2. Varastojen pienentyminen ja toimitusvarmuuden kasvu 60% – 97%
saavutettiin myynnin ja tuotannon välisellä Lean hankkeella

Tämä koulutus järjestetään webinaarina, jolloin pääset suoraan koulutuksen jälkeen kertomaan kollegoillesi oppimistasi uusista oivalluksista.

Miten käytännössä?

Webinaari on internetissä toteutettu tapahtuma, johon osallistutaan omalta tietokoneeltaan paikasta riippumatta. Saat ennen koulutusta sähköpostiisi henkilökohtaisen linkin, jolla pääset mukaan webinaariin. Voit osallistua webinaariin myös tabletilla tai älypuhelimella.

Osallistuaksesi et tarvitse mitään muuta kuin tietokoneen ja nettiyhteyden. Et esimerkiksi tarvitse mikrofonia tai videokameraa.

Sinun ei myöskään tarvitse ladata koneellesi mitään ohjelmia!

Tämä “ Lean Johtamisen Case -webinaari” ja työkirja maksavat nyt vain 197 eur/hlö (+ alv). Tekniikasta johtuen osallistujien määrä on rajattu ja osallistujat otetaan mukaan webinaariin ilmoittautumisjärjestyksessä.

P.S Lataa tästä ilmainen Opas: 9 ohjetta parempaan Lean Johtamiseen

Kouluttaja:
Pasi Vastamäki

• Yli 10 vuoden kokemus Lean-johtamisfilosofian kouluttamisesta, käyttöönotosta ja koordinoinnista
• Työskennellyt Abloy Oy:ssä Lean Engineerinä ja Metsossa Globaalina Lean Managerina
• Suomen Lean yhdistyksen jäsen vuodesta 2011 lähtien
• Pääfocus on ollut prosessien analysoinnissa ja strategiaan sidottujen laajempitavoitteellisten projektien eteenpäin viemisessä sekä pienempimuotoisessa jatkuvassa parantamisessa
• Kouluttanut Leania tuhansille ihmisille ympäri maailmaa ja tehnyt yli 100 käytännön Lean hanketta eri toimialoilla. Nämä hankkeet ovat keskittyneet tuottavuuden ja kasvun kehittämiseen sekä Lean johtamisfilosofian soveltamiseen

Webinaari

06.02.2018

197 eur/hlö (+ alv). Hinta sisältää webinaari työkirjan (arvo 26 eur)

Ilmoittautuminen:
Osallistujalta tarvitsemme ainoastaan sähköpostiosoitteen ja laskutustiedot (sähköposti vai verkkolaskutus sekä verkkolaskutustiedot). Lean Lion Oy lähettää päivää ennen tapahtumaa tuohon sähköpostiosoitteeseen linkin webinaariin sekä kaikki tarvittavat materiaalit.

Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta.