Poistot ja pysyvät vastaavat kirjanpidossa ja verotuksessa (1 pv)
Ajantieto järjestää nyt koulutuksen:

Poistot ja pysyvät vastaavat kirjanpidossa ja verotuksessa (1 pv)

12.04.2017, Ajantieto Oy:n koulutustilat, Helsinki Jaakonkatu 3 B, 7 krs. (kamppi, Graniittitalo), Helsinki 20 maaliskuun, 2017 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Kaikille tilinpäätöstaitoisille kirjanpitäjille ja controllereille, yritysverotuksen asiantuntijoille sekä erityisesti käyttöomaisuuskirjanpidosta vastaaville. Myös taseen eristä (pysyvät vastaavat) ja kirjauskäytännöistä vastaaville sekä ohjeistuksia laativille.

Perusteellinen koulutuksemme käyttöomaisuuden hallintaan niin kirjanpidon kuin verotuksenkin näkökulmasta. Asiantuntijana KTL, KLT Risto Walden, jonka luennoinnista osallistujat ovat antaneet erinomaista palautetta.

Saat kattavan tietopaketin siitä, mitä vaikutuksia kirjanpito- ja verolainsäädännöllä on pysyvien vastaavien käsittelyyn (käyttöomaisuus) ja tunnistamiseen. Koulutuksessa viimeisimmät ohjeistukset ja tulkinnat aiheesta.

Asiantuntija:
Kauppatieteiden lisensiaatti, KLT Risto Walden Bilanssi Tax Oy

KTL, KLT Risto Walden toimii verotuksen ja tilinpäätöksen asiantuntijana Bilanssi Tax Oy:ssä ja on aiemmin toiminut useita vuosia Helsingin kauppakorkeakoulussa ja verohallinnossa. Hän kuuluu Suomen eturivin asiantuntijoihin kirjanpidon ja verotuksen saralla ja on kirjoittanut useita teemaan liittyviä kirjoja ja artikkeleita.

OHJELMA kello 9 – 16

– Pitkävaikutteiset menot kirjanpidossa
– Aineettomien ja aineellisten hyödykkeiden aktivointi ja poistaminen
– Arvostussäännökset kirjanpidossa ja verotuksessa
– Pysyvien vastaavien arvonkorotukset ja -alennukset
– Kirjanpitolain ja IFRS-standardien olennaiset erot pysyvien vastaavien arvostamisessa
– Pitkävaikutteisten menojen omaisuuslaji verotuksessa
– Käyttöomaisuuskirjanpito
– Poistosuunnitelma

Ajantiedon koulutustilat, Kamppi Graniittitalo, Antinkatu 3 D 7.krs, 00100 Helsinki

Aika:
12.04.2017, kello 9.00 – 16.00

560 eur
+ alv 24 %.
Hinta sisältää koulutusmateriaalin ja tarjoilut.

Peruutusehdot:
Myöhemmin kuin kolme viikkoa ennen kurssia tehdyistä muutoksista veloitetaan toimistokuluina 75 eur + alv 24 %. Myöhemmin kuin viikko ennen kurssia tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta, käyttämättömästä kurssipaikasta veloitetaan koko hinta. Esteen sattuessa tilalle voidaan kuluitta vaihtaa toinen henkilö.

Pidätämme oikeuden ohjelmamuutoksiin.