Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen (1 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Markkinoinnin mittarit ja tulosten mittaaminen (1 pv)

05.03.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 14 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Markkinointi

Markkinoinnin mittaamisen ja mittareiden koulutuksessa tullaan käymään läpi miten markkinoinnin mittaristoa tulisi lähteä rakentamaan, mitkä asiat ovat oleellisia mitata sekä mitä työkaluja näihin kannattaa käyttää. Päivän aikana kuulla myös kiinnostavia Case-yrityksiä ja heidän parhaiksi todettuja keinoja monikanavaisen markkinoinnin mittaamiseen.

Kouluttajat:
Petri Mertanen
, Analytics Consultant / CEO, Markkinointi Mertanen
Petri Mertanen on luonut pitkän uran digitaalisen analytiikan parissa asiakasyrityksissä ja medioissa. Hänellä on yli kymmenen vuoden kokemus analytiikan hyödyntämisestä ja kehittämisestä eri kokoisissa asiakasyrityksissä sekä median parissa. Nykyisin Petri toimii itsenäisenä asiantuntijana konsultoiden eri kokoisia yrityksiä ja organisaatioita analytiikan saralla. Aiemmin Petri toimi mm. Omnicom Media Groupin digitaalisen analytiikan tiimin johtajana sekä Digital Analytics Association järjestön Suomen puheenjohtajana.

Petrillä on kokemusta ja näkemystä nykyaikaisten analytiikkatyökalujen hyödyntämisestä ja analysointiprosessin kehittämisestä. Intohimonaan hän pitää nimenomaan analyyttisen kulttuurin luomista organisaatioihin. Petri on toiminut pitkään myös kouluttajana valmentaen tuhansia henkilöitä räätälöityjen ja yleisten koulutusten kautta. Kouluttajana hän on toiminut mm. Saranen Consultingin ja Googlen organisoimassa Adwords Academyssa sekä Aalto yliopistolla ITP-ohjelmassa. Petrillä on tällä hetkellä viralliset sertifioinnit Google Analytics, Google Tag Manager ja comScore Digital Analytix järjestelmien osalta. Petri on ollut suosittu puhuja niin kotimaisissa kuin ulkomaisissakin tapahtumissa.

Teemu Neiglick, CEO, Omnicom Mediagroup Finland
Tehokkaan markkinoinnin ammattilainen. Kuluttajakäyttäytymisen tutkiminen, datan ja koneoppimismallien hyödyntäminen ja markkinoinnin keinojen avulla kilpailuedun luominen ovat asiat minkä parissa olen viimeiset pari vuosikymmentä eri yrityksiä auttanut.

Antti Kallio, Chief Business Officer, Dagmar

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

torstai 05.03.2020 klo 09.00-16.00

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 5 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 5 vrk tehdyistä peruutuksista veloitetaan 50 euron peruutusmaksu.