Natiivimainonta – miksi ja miten? (1/2 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

Natiivimainonta – miksi ja miten? (1/2 pv)

24.03.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 14 tammikuun, 2020 Sampo Korppoo

Markkinointi

Natiivimainontaa – miksi ja miten?

Natiivimainonta on tehokas mainosmuoto ja loistava työkalu tunnettuuden kasvattamiseen, etenkin kun kyseessä on tuotelanseraus tai uusi palvelu. Avaimet onnistumiseen löytyvät laadukkaasta sisällöstä ja huolella valitusta kohderyhmästä. Koulutuksessa kerromme, miten hyvä natiivimainonnan kampanja rakennetaan, mikä on natiivin rooli markkinoinnissa ja miten nostat natiivimainontasi uudelle tasolle.

Kouluttaja:
Maarit Nykänen
, Otavamedian Natiiviratkaisut
Maarit Nykänen vetää OM Natiiviratkaisut -tiimiä ja on pitkänlinjan journalisti, jolta löytyy toimituksellista kokemusta ja näkemystä, joita hän hyödyntää kaupallisissa sisällöissä.

Hän on kouluttanut lukuisia mainostajia ja mediatoimistoja natiivimainonnan saloihin viimeisen vuoden aikana.

Lisää tehoa natiivimainontaan

9.00 Natiivimainonta tehokäyttöön
– Natiivimainonta – Kasvata tietoisuutta brändistäsi, pysy top of mindissa
– Sijoita natiivimainonta tehokkaaseen kohtaan kuluttajan ostopolkua
– Natiivimainonnan ja sisältömarkkinoinnin erot ja yhtäläisyydet
– Lista markkinoinnin haasteista, jotka natiivimainonta ratkaisee
– Hyvän natiivisisällön elementit

9.45 Tauko

10.00 Työpaja: Oppia natiivikampanjan tuottamiseen

Työpajan vetäjinä toimivat kaupalliset tuottajat, jotka suunnittelevat ja tuottavat natiivikampanjoita Otavamedialla.

– Mitä kaikkea pitää huomioida natiivikampanjan briiffauksessa? Työpajassa jokainen osallistuja tekee yksityiskohtaisen briiffin, joka toimii perustana natiivimainonnan suunnittelulle.
– Briiffien jälkeen työpajan vetäjät antavat vinkkejä, miten kyseisen briiffin perusteella tuotetaan onnistunut natiivikampanja. He käyvät läpi mm. ideointia, alihankkijaverkostoa ja kohdeyleisöä.
– Työpajan tavoitteena on saada syväosaamista ja työkaluja natiivimainonnan tuottamiseen.

11.00 Case

n.11.30 Koulutus päättyy