Robot Framework jatkokurssi (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Robot Framework jatkokurssi (2 pv)

08.-09.10.2020, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 24 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Kasvata tietojasi Robot Frameworkista: tällä jatkokurssilla syvennät peruskurssilla opittuja asioita. Tämän koulutuksen jälkeen ymmärrät miten voit Python-kieltä käyttäen luoda omia kirjastoja tai laajentaa jo olemassa olevia. Kasvatat myös osaamistasi siihen miten mm. minimoit ylläpidon, dokumentoinnin luomisen ja muuttujien käsittelyä.

Yhä monimutkaisemmat järjestelmät, useat laitealustat (eri web-selaimet, älypuhelimet, tabletit, tietokanta, taustajärjestelmä, sulautettu laite jne.) sekä ketterät kehitysmenetelmät vaativat panostusta testiautomaation käyttöön.

Koulutus on tarkoitettu testiautomaatiosta kiinnostuneille ja Robot Frameworkia jo työssään hyödyntäneille henkilöille, jotka haluavat syventää osaamistaan. Kurssi on tarkoitettu testiautomaation kehittäjille, testaajille, ohjelmistosuunnittelijoille ja – kehittäjille sekä esitietovaatimusten täyttyessä myös projektipäälliköille, laatupäälliköille, ohjelmistokehityspäälliköille ja liiketoiminnan asiantuntijoille.

Esitiedot
Robot Frameworkin perusosaaminen sekä Robot Framework asennettuna omalle koneelle erikseen toimitettavan asennusohjeen mukaisesti. Aikaisempi Python-kielen tuntemus tai muu ohjelmointikokemus on suotavaa ja auttaa asioiden ymmärtämisessä.

Kurssin materiaalit
Kurssi pidetään suomeksi ja se sisältää paljon harjoituksia, jotka suoritat omalla koneellasi. Jos haluat käyttää Tieturin konetta, mainitse tästä ilmoittautumisen lisätietokohdassa.

Koulutuspäivä alkaa klo 9 ja päättyy noin klo 16.30. Aamiainen on tarjolla klo 8.15-9.00.

Sisältö:

– Merkkilaput (Tag)
– Test Templates eli data driven -testaus
– Python-kieli lyhyesti
– Dokumentointi Robot Frameworkissä
– Omien kirjastojen luonti
– Muuttujatiedostot
– Muuttujien käsittely
– Olemassa olevien kirjastojen laajentaminen
– LibDoc-apuohjelma python-kirjastojen dokumentteihin
– Listener-rajapinta

Kouluttajana toimii Knowitin kokenut Robot Framework -asiantuntija.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

Voit osallistua koulutukseen myös etänä.

08.-09.10.2020

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.