Ratekoulutus järjestää nyt yhteistyössä belgialaisen MAD Kings Academyn kanssa ajankohtaisen huippuvalmennuksen Kasvumarkkinoinnista, englanniksi Growth Hacking Workshop.
Growth Hacking, Kasvumarkkinointi, on prosessi, jossa tehdään kokeiluja ja testejä edullisesti, nopeassa tahdissa, eri markkinointikanavissa ja tuotekehityksen parissa, kustannustehokkaan kasvun toteuttamiseksi.
Ryhdy kasvumarkkinoinin osaajaksi! Opi rakentamaan nopeaa kasvua digitaalisessa ympäristössä. Koulutus soveltuu kasvuhakuisille yrityksille, jotka toimivat online-ympäristössä. Kasvumarkkinoija analysoi asiakkuuden koko elinkaarta ja pyrkii vaikuttamaan siihen asiakkuuden arvon kohottamiseksi. Toimenpiteitä arvioidaan niiden skaalautuvuuden perusteella.
Tuotevastaavien, asiakaspalvelun, myynnin ja markkinointi-ihmisten ei tule enää oleilla omissa siiloissaan. Nämä resurssit yhdistetään ja täydennetään data-analyytikolla. Jatkuva ja nopea kokeilu ja A/B-testaaminen luo tuotteita ja palveluita tietoon perustuen. Tarkastelussa yhdistyy tuotteen ja asiakkaan elinkaariajattelu.
Growth Hacking Workshopin osallistujat tekevät kahden päivän aikana yli 25 harjoitusta ja saavat käyttöönsä yli 30 työkalua. Harjoitukset tehdään neljän hengen pienryhmissä kouluttajien opastamana – tällä kurssilla opitaan tekemällä, ”learning by doing”.
Workshopin kieli on englanti.
Digitaalinen talous asettaa haasteita asiakastarpeille. Usein yrityksissä ei ole kehitetty prosessia, jossa myynnin, markkinoinnin, asiakaspalvelun ja tuotannon ratkaisuja voisi testata nopeasti ja edullisesti – kasvun aikaansaamiseksi.
Growth Hacking Workshop -koulutuksessa opitaan Kasvumarkkinointia. Kuinka tehdä ripeässä tahdissa erilaisia kokeiluja markkinoinnin, tuotekehityksen, myyntisegmenttien ja muiden liiketoiminta-alueiden puitteissa, jotta löydettäisiin kaikista tehokkain tapa kasvattaa yrityksen liiketoimintaa.
Mitä saat
– Opit ymmärtämään mitä Kasvumarkkinointi on ja kuinka se muuttaa digitaalista markkinointia.
– Opit harjoitusten kautta uusia tapoja kannattavien asiakkuuksien pitämiseksi ja luomiseksi.
– Opit uusia metodeja kasvun aikaansaamiseksi ja tuotteiden ja palvelujen kehittämiseksi.
– Saat käyttöösi yli 30 työkalua Kasvumarkkinoinnin toteuttamiseksi.
– Näet kuinka kokeilu, luovuus ja mittaaminen yhdistyvät yhdeksi prosessiksi.
– Ryhmätöiden aikana tutustut muiden yritysten tapaan toimia ja opit ajattelemaan uudella tavalla.
Kenelle?
Strategiasta vastaavat, tuotepäälliköt, tuote- ja palvelusuunnittelijat, markkinointipäälliköt, CRM-asiantuntijat/data-analyytikot, ohjelmoijat, visuaaliset suunnittelijat, copywriterit ja kaikki jotka ovat kiinnostuneita kasvusta.
Kouluttajat
Thomas Paris
Co-founder MAD Kings. Co-author, Growth Marketing Canvas. International speaker & lecturer Thomas is the founder of Pictawall, a SaaS platform allowing event organizers to collect, select and display live pictures and videos shared by attendees on social media. Pictawall was sold in 2018. Today, Thomas manages MAD Kings, a Growth Marketing Agency helping e-commerce and mobile app businesses boost their growth using a powerful combination of data, creative marketing,and automation. He’s also the co-author of the Growth Marketing Canvas, the world’s most used ideation canvas to build your full-funnel strategy.
Rabin Nuchtabek
Growth Strategist at MAD Kings. Strategical Advisor at App Radar. Growth Strategist with a strong passion for Mobile App’s & SaaS companies. Rabin has a proven track record in scaling Mobile App’s such as Wish, Clash of Clans, AliExpress, Angry Birds 2, iTranslate & Tinder. Grew up, studied and worked in China, Russia & Belgium. Also a Strategical Advisor for Austrian start-up called App Radar.
Tästä pääset MAD Kings Academyn kurssisivuille.
Koulutus on englanninkielinen.
PROGRAM
Day 1
Thursday 4.4.2019
08.30 Registration and morning coffee
09.00 Introduction to Growth Hacking
10.00 Build your data-driven personae
10.45 Break
11.00 Define you funnel
12.00 Lunch
13.00 Motivation session
13.10 Web analytics
14.10 Customer acquisition on steroids 1
15.30 Break
15.45 Customer acquisition on steroids 2
17.00 End of day 1
–
Day 2
Friday 5.4.2019
08.30 Morning coffee
09.00 Content hacking
10.30 UX* applied to growth for CRO** 1
11.30 Break
11.45 UX applied to growth for CRO 2
12.45 Lunch
13.30 Motivation session
13.40 Activation & retention
14.40 Break
14.55 Growth sprint 1
16.15 Growth sprint 2
16.45 Conclusion
17.00 End of day 2
*UX = User Experience
**CRO = Conversion Rate Optimization
Koulutuspaikka:
Scandic Helsinki Aviacongress, Robert Huberin tie 4, 01510 Vantaa
Ajankohta:
to-pe 4.-5.4.2019
Hinta:
1 597 euroa /hlö + alv 24 %. Hintaan sisältyy koulutusaineisto sekä lounaat ja kahvitarjoilut kurssipäivinä.
Huom! Toimi nopeasti! Osanotto on rajattu 20 osallistujaan. Workshopissa on viisi neljän hengen pienryhmää.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta, veloitamme koko koulutusmaksun. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.