3DsMax perusteet (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

3DsMax perusteet (2 pv)

07.-08.08.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 24 kesäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Opi 3DsMax-ohjelman perusteet tehokkaasti. Kurssin jälkeen sinulla on valmiudet tehdä 3D-grafiikkaa, kuten tuotekuvia tai 3D-elementtejä vaikkapa animaatioihin ja videoihin.

Kurssi antaa tiedot ja taidot 3D-ohjelmiston käyttämisestä graafisessa työskentelyssä. Kurssille osallistuminen ei vaadi aikaisempaa kokemusta 3D:sta. Kurssi sopii kaikille 3D-grafiikasta kiinnostuneille.

Käyttöliittymä
– Yksiköt
– Valikot

Mallintaminen
– Polygon-mallintaminen
– Shape-mallintaminen

Materiaalit ja tekstuurit
– Materiaalien luominen ja muokkaus
– Canvas-tekstuurien luominen

Valot
– Valojen tyypit
– Valojen luominen ja muokkaaminen
– Valaisun perusteet

– Kameratyypit
– Kameran asetukset

Animaatiot
– Animaatiotyökalujen perusteet
– Liike, skaalaus ja rotatointi animaatiot
– Polkuanimaatiot

Renderöinti
– Renderöinnin asetukset
– Erilaisten renderöintitekniikoiden perusteet

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

07.–08.08.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.