Account Manager -asiakkuuspäällikön valmennuspäivä (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Account Manager -asiakkuuspäällikön valmennuspäivä (1 pv)

14.09.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 13 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Myynti

Asiakkuudet ovat yrityksen keskeinen kasvun ja kannattavuuden lähde. Niiden suunnitelmallinen ja systemaattinen hoitaminen lisää yrityksen myyntiä, kannattavuutta, arvoa ja liiketoiminnan ennustettavuutta.

Account Managerin työ edellyttää aktiivista työskentelyotetta, neuvottelutaitoja ja asiakkaiden tarpeiden ymmärtämistä. Asiakkuuspäällikkö ohjaa asiakkuutta ja yhteydenpitoa asiakkaan kanssa. Tavoitteena on luoda vahva yhteistyösuhde eli kumppanuus avainasiakkuuden kanssa. Asiakkuuksiin vaikuttavat tekijät muuttavat entistä nopeammin ja pysyvät, pitkäaikaiset asiakkuudet eivät ole itsestäänselvyys. Yrityksen on kyettävä tunnistamaan asiakkuuksissa tapahtuvat muutokset entistä tehokkaammin sekä reagoimaan niihin sopivin keinoin.

Koulutuksen ensisijaisena kohderyhmänä ovat asiakkuuspäälliköt, account managerit, asiakasvastaavat ja B2B-myyjät.

Valmennuspäivä antaa osallistujilleen käytännön työkaluja asiakkuusajattelun soveltamiseen ja kehittämiseen.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan. Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä Muut tiedot -kenttään: ”OSALLISTUN ETÄNÄ”.

Asiantuntijana toimii Mikko Mäntyneva.FT, KTL, MCS-Management Consulting Services Oy

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala / 08.50 Yhteyden avaus (Etäosallistujat)

09.00 Account Manager -asiakkuuspäällikön valmennuspäivä
– Asiakastarpeiden tunnistaminen ja niihin vastaaminen
– Uusien mahdollisuuksien tunnistaminen asiakkuuksissa
– Asiakastarpeita vastaavien ratkaisujen esittely
– Asiakkuuksien seuranta ja arviointi
– Ajan ja resurssien kohdentaminen oikeisiin asiakkuuksiin ja myyntiprojekteihin
– Asiakasviestintä ja asiakaskohtaamiset
– Luottamuksen rakentaminen ja vaikeiden asiakastilanteiden käsittely
– Asiakkuuksien suunnitelmallinen hoito ja kehittäminen

15.30 Tilaisuus päättyy
Lähiosallistujien tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.00. Lounas klo 12.-12.30

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki TAI ETÄkoulutus

Aika:
14.9.2023

Jäsenetuhinta 590 eur + alv
Normaalihinta 790 eur + alv

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.