Accountability – Johda toisia vastuunottoon positiivisella ja arvostavalla tavalla, joka tuottaa tulokset (1 pv)
DOOR Training & Consulting järjestää nyt koulutuksen:

02.11.2016, Huone Kamppi, Helsinki Malminkatu 30, Helsinki 19 toukokuun, 2016 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Miten johdat toisia positiivisella ja arvostavalla tavalla, joka tuottaa tulokset – ja saat ihmiset päivään päätteeksi hyvälle mielelle?

Tiesittekö, että 90 % työntekijöistä ei tiedä, mitkä ovat yrityksen tavoitteet ja miten oma työ on niihin kytköksissä? Vain 18 % johtajista on sitä mieltä, että he onnistuvat työssään. 50 % esimiehistä ei tiedä, kuinka johtaa sellaisella tavalla, joka johtaa tuloksiin.

Maailman huippuyritykset parantavat jatkuvasti suorituskykyään Accountability-menetelmän avulla!
Accountability – Aloitteellinen Vastuunotto – on Suomessa uusi ja tehokas valmennusohjelma organisaation toimintakulttuurin kehittämiseen. Sillä varmistetaan avaintulosten saavuttaminen ja suorituskyvyn jatkuva parantaminen.

Menetelmä Accountabilityyn, Aloitteelliseen Vastuunottoon toimii yrityksen toimialasta ja koosta riippumatta. Taustalla on 20 vuoden kehitystyö, kolme johtamisen bestselleriä ja yli 40000 henkilön tutkimus.

Kenelle:
Others Track® valmennus on tarkoitettu esimiestehtävissä toimiville tai niihin aikoville, jotka haluavat omaksua modernin, valmentavan ja tuloksia tuottavan johtamistyylin ja -menetelmän. Others Track on tehokas ja helposti mieleenpainuva henkilöjohtamisen menetelmä.

Ohjelman vetäjä:
Päivi Ainasoja
, Chief Talent Development Officer. Päivillä on pitkä HRD-johtamisen kokemus kansainvälisistä high-performance orgnanisaatioista. DOOR on kansainvälinen valmennus- ja konsultointiorganisaatio, joka toimii yli 80 maassa. Erikoisosaamisalueitamme ovat myynti, asiakaskokemus, johtaminen ja suorituskyvyn parantaminen. DOOR on Accountabilityn johtavan toimijan Partners In Leadershipin kansainvälinen kumppani yksinoikeudella.

Palautteita aiemmista valmennuksista:
• Käytännönläheinen
• Konkreettiset työkalut ja harjoitukset
• Itse tekeminen motivoi ja opettaa parhaiten
• Hyviä oivalluksia ja käytännön tekemistä
• Selkeää asiaa selkeässä paketissa
• Itsearvioinnit olivat hyödyllisiä
• Konkretia, selvät työkalut omaan johtamiseen
• Valmennus oli osallistavaa, ei liian lennokasta
• Suosittelen kollegoille 5,3/6.

Others Track® -valmennuksessa esitellään ja harjoitellaan Aloitteellisen Vastuunoton johtamismalli ja sen työkalut.

Ennen työpajaa
Ennen valmennusta osallistujille lähetetään web-kysely organisaation johtamiskulttuurin vastuunoton arvioimiseksi.

Others Track työpaja klo 08.00-06.00

Valmennuksessa esitellään ja harjoitellaan Aloitteellisen Vastuunoton johtamismalli ja yksinkertaiset valmentavan johtamisen työkalut. Valmennus on vuorovaikutteinen ja siinä käytetään runsaasti oivalluttavia kokemusoppimisen menetelmiä.

Moduulit
• Moduuli 1: Johda toisia Aloitteelliseen Vastuunottoon
• Moduuli 2: Johtamistyylit & Aloitteellisen Vastuunoton Johtamismalli
• Moduuli 3: Määritä Odotukset (OSTA – tarkistuslista)
• Moduuli 4: Kommunikoi Odotukset
• Moduuli 5: Sitouta Odotukset
• Moduuli 6: Tarkasta/Suoritusvajeiden korjaaminen/Vastuunoton Keskustelu

Käsiteltävät aiheet
• Oman johtamistyylin arviointi
• Aloitteellisen Vastuunoton Johtamismalli ja sen harjoittelu
• Aloitteellisen Vastuunoton Johtamismalli®
• Määritä Odotukset (OSTA – tarkistuslista)
• Kommunikoi Odotukset
• Sitouta Odotukset
• Tarkasta / Varmista tulosten saavuttaminen
• Vastuunoton Coaching-malli® & Vastuunoton keskustelu

Työpajan välittömät tulokset osallistujalle
• Yksilöllisten ja organisaation Avainodotusten toteuttaminen Aloitteellisen Vastuunoton Johtamismallia käyttämällä
• Oman johtamistyylin optimointi maksimoimalla kummankin johtamisen äärityylin vahvuudet ja minimoimalla niiden heikkoudet
• Ulkokehän työkalut Odotusten kirkastamiseen ja asettamiseen (Odotus=mitä johdettavalta odotetaan. Avainodotus on odotus, jonka saavuttamisessa epäonnistuminen ei ole vaihtoehtoa)
• Taito navigoida Sisäkehällä ja korjata vajeet
• Harjaantuminen Vastuunoton Coaching-mallin® ja Vastuunoton Keskustelun® käyttöön. Näillä autat tunnistamaan vajeen syyt ja löytämään ratkaisut haluttujen tulosten saavuttamiseksi
• Kyky johtaa toisia vastuunottoon tavalla, joka motivoi ja tuottaa halutut tulokset.

Työpajan materiaalit
Korkeatasoinen ja havainnollinen osallistujan työkirja suomenkielisenä

• Tehokas visualisointi tärkeimmistä oppimistavoitteista
• Soveltavat tehtävät linkittyvät omaan johtamiseen
• Tutkimustietoa
• Menestystarinoita
• Ulko- ja Sisäkehän työkalut

PILtools.com verkkopalvelun käyttöoikeus 45 päivää (englanninkielinen)
• PILtools.com on työkalu itsenäiseen valmennuksen juurruttamiseen ja syventämiseen.
• Modulaariset opastetut jaksot
• Itse- ja 360 arviointeja
• Ratkaise- ja Palaute-työkalut
• Akreditointi – kun kaikki moduulit on käytynä ja loppukoe hyväksytysti suoritettuna

Tarjoilut:
Aamukahvi klo 08.00 alkaen, lounas klo 12.00, ip-kahvi klo 14.15

ILMOITTAUTUMINEN – Toimi heti – valmennusryhmän koko on maksimi 10 henkilöä!

Koulutusaika ja –paikka:
Ke 02.11.2016 klo 08.00–16.00, Tapahtumahotelli Huone, Länsisatamankatu 16, Helsinki

495 eur
/ osallistuja + alv

Peruutusehdot:
Valmennukseen osallistumisen voi peruuttaa kaksi viikkoa ennen tilaisuutta maksuttomasti. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Viikkoa ennen tilaisuutta ja sen jälkeen perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Esteen sattuessa voi lähettää toisen henkilön tilalle.