Adobe Illustrator CC -jatko (1 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Adobe Illustrator CC -jatko (1 pv)

28.03.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 19 tammikuun, 2024 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Illustrator-jatkokurssilla opiskelemme vaativan vektorigrafiikan tekemistä. Opit käyttämään Illustrator-ohjelmaa monipuolisesti: valmistamaan ja korjailemaan piirustuksia, logoja, liikemerkkejä sekä esitysgrafiikkaa paino- ja nettiympäristöön.

Tavoite
Koulutuksen jälkeen osaat käyttää Illustratorin vaativimpia ominaisuuksia ja hyödyntää tehtyjä piirroksia myös muissa ohjelmissa.

Edellytämme Adobe Illustrator-ohjelman perustoimintojen hallintaa.

Ohjelmaversio
Käytämme koulutuksissa aina uusinta versiota. Soveltuu Illustrator-versioille Illustrator CS6 – CC 2019.

Kouluttaja
Pia Bhattarai
on aikuiskasvatustieteilijä, jolla on vankka asiantuntemus pedagogiikasta, didaktiikasta ja ryhmädynamiikasta. Pia on hyödyntänyt tietämystään eri projekteissa, kuten Applen, Digital Finlandin ja IBM:n asiakaskoulutuksen kehittämisessä sekä kouluttajien koulutuksissa.

Hän on myös osallistunut projekteihin Ulkoministeriön, Maailmanpankin ja Aasian Kehityspankin hankkeissa Aasiassa, erityisesti Nepal Telecomin taloushallinnon järjestelmien koulutuksen kehittämisessä. Pia on käyttänyt työskentelymetodeinaan osallistuttavia ja vuorovaikutteisia menetelmiä, jotka edistävät oppimista ja tehokasta tiedon jakamista.

Pia Bhattarai on sitoutunut tarjoamaan laadukasta koulutusta ja kehittämään innovatiivisia oppimisratkaisuja eri organisaatioille. Hänen osaamisalueensa on Microsoft tuotteiden lisäksi Adoben graafisen alan sovellukset, esiintymistaito, projektinhallinta ja johtaminen.

Palautetta aiemmista koulutuksista:

– ”Kurssi oli kaikin puolin mielekäs ja tuli itselle uutta asiaa. Inspiroi.”
– ”Hyvää kertausta peruskurssista! Onnistui myös hyvin etäyhteydellä. Kiitos!”
– ”Kurssi oli mukava. Tahti voisi olla hieman ripeämpikin.”
– ”Etevä kouluttaja, hyvät eväät, hyvä lounaspaikka vieressä!”
– ”Hyödyllistä tietoa ja erinomainen kouluttaja. Eritäin asiallinen ja rauhallinen, asiansa tunteva. Tiesi mistä puhui. Erityiskiitos Pialle”

Koulutus on yksipäiväinen
– aloitus klo 9.00
– koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö:

– Erilaiset 3D-kuvat
– Live Paint -objektit ja kehittyneet värivalitsimet
– Mesh-liukuvärit
– Värien sekoitustilat ja läpinäkyvyys
– Erikoisobjektit (mm. Blend, Envelope)
– Pattern-kuviot
– Yhdistelmäpolut ja -muodot
– Maskien käyttö piirroksessa
– Pdf-asiakirjan muokkaus
– Makrot ja tehtävien automatisointi
– Värihallinta ja liukuvärit
– Useiden viivojen ja täyttöjen käyttäminen samassa ulkoasussa
– Illustrator-tehosteiden käyttö ulkoasussa
– Photoshop-tehosteiden käyttö ulkoasussa
– Perspektiivipiirtäminen

Etäkoulutus

28.3.2024, klo 9-16

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.