Adobe Illustrator CC -perusteet (2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Adobe Illustrator CC -perusteet (2 pv)

1 180 euroa /hlö + alv 24 %

10.-11.04.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 22 tammikuun, 2024 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Opi tuottamaan grafiikkaa web-sivuille ja painotuotteisiin Adobe Illustrator CC -ohjelmalla. Illustrator soveltuu hyvin myös pienimuotoisten esitteiden, mainosten ja sanomalehti-ilmoitusten tekemiseen.

Tavoite
Koulutuksen jälkeen osaat käyttää Illustratorin työkaluja ja hyödyntää tehtyjä piirroksia myös muissa ohjelmissa.

Koulutus sopii monipuolisuutensa ansiosta kaikille mainonnasta, markkinoinnista, kuvittamisesta ja grafiikasta kiinnostuneille henkilöille sekä innokkaille harrastajille.

Ohjelmaversio
Käytämme koulutuksissa aina uusinta versiota, mutta se soveltuu Adobe Illustratorin versioille Illustrator CS6 – CC 2019.

Palautetta aiemmista koulutuksista:

– ”Sain vastaukset kaikkiin kysymyksiini, ja etäopetus sujui hyvin! Välillä tahti oli nopea, mutta apua sai kun tarvitsi. Kiitos!”
– ”Opetus oli helpostilähestyttävää ja -ymmärrettävää. Uutta asiaa tuli sopivaan tahtiin ja kahteen päivään sopiva määrä läpikäytäviä asioita. Fasiliteetit oli kohdillaan.”
– ”hyviä perusasioita, joilla pääsee käytön kanssa liikkeelle”
– ”Paljon asiaa, rauhallinen ja stressitön ilmapiiri. Piirtotyökalun käyttö selitettiin paremmin kuin ikinä! Osittain toimintoja, joita en ehkä arkena pääse käyttämään, mutta mielenkiintoista tutustua Illun moniin toimintoihin. Jäi olo, että toivottavasti pääsisi pian testailemaan opittuja asioita, etteivät asiat unohtuisi.”
– ”Asiantuntevaa ja hauskaa opetusta. Kiitokset!”

Tuhannen kouluttajan verkosto
Koulutustemme laatu on meille ensiarvoisen tärkeää, joten Eduhousen kouluttajien onnistumista mitataan jatkuvan palauteseurannan avulla. Teemme yhteistyötä vain tehtävissään erittäin hyvin menestyvien, intohimoisesti opettamiseen ja ohjaamiseen suhtautuvien kouluttajien kanssa.

Kouluttaja varmistuu hieman ennen koulutusta. Valitsemme Eduhousen verkoston asiantuntijoista juuri tälle ryhmälle parhaan mahdollisen kouluttajan.

Koulutus on kaksipäiväinen
– aloitus klo 9.00
– koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö:

– Illustratorin käyttöliittymä, paneelit ja työkalut
– CC-Kirjastot
– Ohjelman asetukset ja värinhallinnan asetukset
– Demoja ja esimerkkejä ohjelman käyttökohteista
– Dokumenttien luominen ja hallinta
– Artboardien hallinta
– Vektorigrafiikan perusteet
– Illustratorin peruspiirtotyökalujen käyttö