Adobe Illustrator -peruskurssi (2 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

Adobe Illustrator -peruskurssi (2 pv)

30.-31.03.2023, Corellia Helsinki Oy, Helsinki Vilhonkatu 5 A, Helsinki 25 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Adobe Illustrator on mahtava työkalu vektoriaineistojen toteuttamiseen!

Monien yritysviestinnässä tarvittavien graafisten elementtien, logojen, kuvakkeiden sekä infografiikan tuottamiseen ja muokkaamiseen Illustrator on ehdottomasti paras valinta.

Adobe Illustrator on monelle se Adoben-paketin vähiten hyödynnetty ohjelma. Tällä Illustrator-peruskurssilla pääset lennosta mukaan Illustrator-osaajien suhteellisen harvalukuiseen joukkoon ja saat entistä enemmän hyötyä Adoben ohjelmistopaketistasi.

Kurssilla opit esimerkiksi:
• käyttämään Illustratorin monipuolisia vektorityökaluja
• tuottamaan vektorigrafiikkaa
• vektoroimaan pikselikuvia
• käyttämään muotoja ja värejä yritysgrafiikan elävöittämiseen esimerkiksi infografiikassa
• käyttämään illustratoria taitto-ohjelman tavoin pieniin töihin, esim. lehti-ilmoituksiin

Kurssi sopii kaikille, jotka voivat hyötyä vektorigrafiikkaohjelman perusosaamisesta. Osallistujilta ei vaadita aikaisempaa kokemusta vektoripiirtämisestä. Käytämme kurssilla viimeisintä Illustrator CC -versiota, mutta kurssi soveltuu sisältönsä puolesta myös CS5/CS6-käyttäjille.

Kouluttajat:
Juha Laamanen
, CEO, partner, ACI
Juhan tausta on valokuvaajan ammatissa josta hän siirtyi kouluttajaksi vuonna 2005. Juha on myös sertifioitu Adobe kouluttaja (Adobe Certified Instructor) ja erikoistunut Adoben julkaistyökalujen kouluttamiseen markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille.

Sampo Korkeila, Graafinen suunnittelija, Adobe Certified Instructor, ACE – Design Master
Sampo on kokenut graafinen suunnittelija ja monipuolinen kouluttaja. Sampo aloitti graafisella alalla vuonna 1995 ja on toiminut itsenäisenä freelance-suunnittelijana vuodesta 1998 lähtien. Kouluttajan työhön Sampo ajautui puolivahingossa vuonna 1997 ja on siitä lähtien toiminut aktiivisena ja tunnettuna kouluttajana alallaan. Asiakkaat arvostavat Sampon ihmisläheistä kouluttamista ja terävää ongelmanratkaisukykyä. Corellian lisäksi Sampo toimii tuntiopettajana Aalto yliopistossa (Visuaalisen viestinnän muotoilun koulutusohjelma).

Vektoripiirtämisen peruskäsitteet
• Vektorit vs. pikselit
• Illustrator vs. Photoshop
• Esimerkkejä käyttökohteista
• Logot, pohjapiirokset, kartat ja muu piirrosgrafiika

Illustrator tutuksi

Corellia Helsinki Oy, Vuorikatu 20 A, 00100 Helsinki
Etäosallistuminen Microsoftin Teams -järjestelmällä

30.-31.3.2023, klo 9-16

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.