Adobe InDesign CC – jatko (2 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Adobe InDesign CC – jatko (2 pv)

25.-26.10.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 31 elokuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

(4)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Opettaja oli ihanan kärsivällinen ja sain paljon uusia vinkkejä työskentelyni tehostamiseen."

• "Kurssi oli tosi kattava tietopaketti, joka osui tarpeisiini loistavasti. Paljon uutta asiaa, kaikki pelkkää tarpeellista käytäntöä. Pitkät kurssipäivät, mutta mielenkiintoinen sisältö piti skarppina."

• "Asiantunteva kouluttaja ja kiva kun testasimme useita eri asioita. Etenemisvauhti oli sopiva ja päivät sopivan mittaisia. Kiitos paljon koulutuksesta!"

Jos sinulla on jo InDesignin perusteet hallussa, on aika nostaa osaamista! Tutustu jatkokurssilla ominaisuuksiin, jotka helpottavat työskentelyäsi ja saat julkaisuista entistäkin toimivampia.

Tavoite
    Koulutuksen jälkeen saat lisää tehoa InDesignin kanssa työskentelyyn, kun osaat tehdä vaativia taittotöitä ja käyttää ohjelman ominaisuuksia ja eri tekniikoita monipuolisesti.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka tekevät vaativia taittotöitä ja tuottavat materiaalia myös muihin ympäristöihin kuin painoon.

Ohjelmaversio
    Käytämme koulutuksissa aina uusinta versiota, mutta se soveltuu versioille Adobe InDesign CS6 – CC 2019.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – Opettaja oli ihanan kärsivällinen ja sain paljon uusia vinkkejä työskentelyni tehostamiseen.
    – Kurssi oli tosi kattava tietopaketti, joka osui tarpeisiini loistavasti. Paljon uutta asiaa, kaikki pelkkää tarpeellista käytäntöä. Pitkät kurssipäivät, mutta mielenkiintoinen sisältö piti skarppina.
    – Asiantunteva kouluttaja ja kiva kun testasimme useita eri asioita. Etenemisvauhti oli sopiva ja päivät sopivan mittaisia. Kiitos paljon koulutuksesta!

Koulutus on kaksipäiväinen
    – 9:00 Koulutus alkaa
    – 16:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

– Julkaisupohjan tekeminen ja sen määrittelyt.
    – Sivupohjien luominen ja dokumentin osittaminen ja niiden hallinta.
    – Julkaisun sivujen hallinta.
    – Tekstin tuominen InDesigniin eri formaateissa.
    – Tekstin juoksutus ja asetukset
    – Otsikkojen juoksutus palstojen läpi
    – Julkaisukelpoiset kuvat ja linkkien hallinta.
    – Kuvakehykset ja tekstin kierrätys
    – Merkki- ja kappaletyylit.
    – Taulukko- ja solutyylien käyttäminen
    – Sivunumeroiden lisääminen ja hallinta.
    – Tiedon yhdistäminen Data merge -toiminnolla
    – Käyttötarkoitukseen sopivan pdf:n tallentaminen
    – Tarkistaminen esitarkistusta käyttäen.
    – Omien tarkistusprofiilien luominen.
    – Väriprofiilien hallinta ja käyttäminen. Värimäärien tarkistaminen työkalulla

Etäkoulutus

25.-26.10.2022, klo 9-16

1 180 euroa

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.