Adobe Lightroom (3 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Adobe Lightroom (3 h)

13.05.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 1 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Tietokoneohjelmistot

(4)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• Asiallinen meninki ja sopiva tahti. Pysyin perässä ja muokkasin omia kuvia samassa tahdissa toisessa ikkunassa. Näpeetä.

• Käytiin hyvin ja ytimekkäästi Lightroomin perusteet

• Kaikki meni hyvin ja opetus ole selkeää

Valokuvien käsittelyn pitää olla nopeaa ja satojenkin valokuvien sarja täytyy saada työpöydältä someen tai painoon nopeasti. Tässä koulutuksessa opimme, miten hyödynnät Adoben Lightroom-sovellusta kuvien käsittelyyn ja järjestelyyn.

Tavoite
    Koulutuksessa opit kuvien tuonnin ja järjestelyn Lightroomiin sekä onnistuneiden ja epäonnistuneiden kuvien merkitsemisen. Opit käsittelemään kuvat kuntoon ja viemään kuvat eteenpäin oikean kokoisina.

Koulutus sopii niille, jotka haluavat oppia käyttämään Adobe Lightroom-sovellusta kuvien käsittelyn välineenä. Koulutus ei edellytä aiempaa osaamista Lightroomista tai Photoshopista.

Ohjelmaversio
    Koulutuksessa käytämme uusinta Lightroom CC-versiota.

Pia Bhattarai
    on aikuiskasvatustieteilijä, jolla on vankka asiantuntemus pedagogiikasta, didaktiikasta ja ryhmädynamiikasta. Pia on hyödyntänyt tietämystään eri projekteissa, kuten Applen, Digital Finlandin ja IBM:n asiakaskoulutuksen kehittämisessä sekä kouluttajien koulutuksissa.

Hän on myös osallistunut projekteihin Ulkoministeriön, Maailmanpankin ja Aasian Kehityspankin hankkeissa Aasiassa, erityisesti Nepal Telecomin taloushallinnon järjestelmien koulutuksen kehittämisessä. Pia on käyttänyt työskentelymetodeinaan osallistuttavia ja vuorovaikutteisia menetelmiä, jotka edistävät oppimista ja tehokasta tiedon jakamista.

Pia Bhattarai on sitoutunut tarjoamaan laadukasta koulutusta ja kehittämään innovatiivisia oppimisratkaisuja eri organisaatioille. Hänen osaamisalueensa on Microsoft tuotteiden lisäksi Adoben graafisen alan sovellukset, esiintymistaito, projektinhallinta ja johtaminen.

Palautetta aiemmista koulutuksista:

– ”oikein kiva iltapäivä, sopiva aika ja toimi etänä tosi hyvin”
    – ”Asiallinen meninki ja sopiva tahti. Pysyin perässä ja muokkasin omia kuvia samassa tahdissa toisessa ikkunassa. Näpeetä.”
    – ”Käytiin hyvin ja ytimekkäästi Lightroomin perusteet”
    – ”Kaikki meni hyvin ja opetus ole selkeää ”

Koulutus on yksipäiväinen
    – aloitus klo 13.00
    – koulutus päättyy klo 16.00

Koulutuksen sisältö:

Kuvien hallinta
    – Kuvaaminen ja Lightroom, miksi kuvata RAW-kuvia?
    – Kuvien tuonti Lightroomiin
    – Järjestely albumeiksi
    – Kuvamateriaalin synkronointi pilvipalvelun kautta

Kuvien hienosäätö Lightroomissa