Agile Datawarehouse Design -Workshop (3 pv)
Affecto Academy järjestää nyt koulutuksen:

Agile Datawarehouse Design -Workshop (3 pv)

13.-15.06.2016, Helsinki Helsinki (täsmentyy myöhemmin), Helsinki 13 lokakuun, 2015 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Affecto järjestää yhteistyössä The Decision One Company:n kanssa kolmipäiväisen ”Ketterä tietovarastosuunnittelu” -seminaarin. Seminaarin luennoitsijana toimii kansainvälisesti tunnustettu tietovarastosuunnittelun asiantuntija sekä aiheesta kirjoittanut Lawrence Corr. Seminaari käsittelee mm. uusimpia tekniikoita ketterien ja tehokkaiden tietovarastojen suunnitteluun sekä liiketoimintatiedon hallinnan järjestelmiä. Lisäksi seminaari tarjoaa käytännön työkaluja ja tekniikoita, joilla voi lisätä ketteryyttä tietokantaskeemojen suunnittelussa tietovarastoprojektin alkuvaiheissa. Lue lisää: www.affecto.fi/Academy_AgileDWModeling/Agile-DW-Design-Workshop.

Kohdeyleisö
Tämä seminaari on suunnattu
business- ja IT-ammattilaisille, jotka haluavat kehittää nopeasti entistä parempia tietovarastoja ja BI-järjestelmiä. Business-analyytikot, scrum-masterit, tuotteiden omistajat, datamallintajat sekä -arkkitehdit, DBA:t ja sovellussuunnittelijat sekä DW/BI-aloittelijat hyötyvät seminaarissa annettavista dimensionaalisen mallinnuksen perustiedoista. Kokeneet DW/BI:n käyttäjät voivat puolestaan päivittää osaamistaan ketterän mallinnuksen ja tietovarastosuunnittelun uusimmilla ideoilla sekä business-mallien innovaatioilla.

Kurssilla käsitellään mm. seuraavia aiheita:
• Agile Dimensional Modeling Fundamentals
• Dimensional Modelstorming Tools
• Star Schema Design
• Dimensional Design Patterns using the 7Ws
o Who and What: Customers, employees, products and services
o When and Where: dates, times and locations
o How Many: facts, measures and KPIs
o Why and How: cause and effect

Asiantuntija:
Lawrence Corr
, Decision One

08.30 Ilmoittautuminen (ensimmäinen päivä) ja aamupala

09.00 Koulutuspäivä alkaa

16.00 Koulutuspäivä päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 08.30, klo 14.00 ja lounas klo 12.00–13.00

Helsinki

Aika:
13.06.2016-15.06.2016

2290 eur
+ alv. Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
Estyneen tilalle voidaan vaihtaa toinen osallistuja kuluitta ilmoittamalla siitä kirjallisesti osoitteeseen. academy.finland(at)affecto.com

Kurssiosallistuminen voidaan peruuttaa veloituksetta 21 arkipäivää ennen koulutuksen aloituspäivää. Myöhässä tai kokonaan peruuttamaton osallistuminen veloitetaan kokonaan. Äkilliseen sairauteen perustuva peruuttaminen voidaan korvata lääkärintodistukseen perustuen.