Alisuoriutumiseen puuttuminen (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Alisuoriutumiseen puuttuminen (1/2 pv)

26.04.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 17 huhtikuun, 2023 Sampo Korppoo

Esihenkilötyö , HR ja henkilöstöhallinto , Johtaminen ja esihenkilotaidot , Lakitieto

(5.0)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Selkeä jäsennelty sisältö, enemmän mitä otsikko antoi ymmärtää, erinomainen luennoitsija." "Selkeä esitys ja hyvä materiaali. "

Työnantajalla on oikeus odottaa työntekijöiltä positiivista asennetta työhön sekä tehokkuutta ja tuloksellisuutta. Alisuoriutuminen on silti työpaikoilla hyvin yleisesti vastaan tuleva ongelmatilanne. Tule kuulemaan, miten alisuoriutumiseen puuttuminen parantaa työn tehoa!

Koulutuksessa saat vastauksen muun ohella mm. kysymyksiin:

• Mitkä ovat työnantajan oikeudet ja velvollisuudet, jos työntekijä alisuoriutuu?
    • Miten alisuoriutuvaa työntekijää tulisi johtaa?
    • Milloin alisuoriutuminen muodostaa irtisanomisperusteen?

Asiantuntija:
    Lakimies Alexa Kavasto, AK Law Oy

Huippupalautteet aiemmin saanut koulutus nyt etänä! Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

8.50 Etäyhteyden avaaminen

Alisuoriutumiseen puuttuminen

• alisuoriutuminen käsitteenä
    • alisuoriutumisen mahdollisista syistä
    • työnantajan velvollisuudet alisuoriutumistapauksissa
    • työnantajan käytännön keinot puuttua alisuoriutumiseen
    • työsuhteen päättäminen alisuoriutumistapauksissa

Lakimies Alexa Kavasto, AK Law Oy

12.00 Tilaisuus päättyy

ETÄkoulutus

Aika:
    26.4.2023

Jäsenetuhinta 450 eur + alv
    Normaalihinta 600 eur + alv

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
    Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.