Aloitteellinen Vastuunotto – Yrityskulttuuri, joka auttaa onnistumaan (1 pv)
DOOR Training & Consulting järjestää nyt koulutuksen:

Aloitteellinen Vastuunotto – Yrityskulttuuri, joka auttaa onnistumaan (1 pv)

08.02.2017, Huone Kamppi, Helsinki Malminkatu 30, Helsinki 17 tammikuun, 2017 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Accountability Self Track on työpaja vastuunoton yrityskulttuuriin, joka tuottaa tulokset ja energisoi organisaation. Kuinka kirkastetaan yhteiset tavoitteet ja saadaan koko organisaatio sitoutumaan niihin? Miten saadaan ihmiset ottamaan vastuuta, ylittämään esteet ja hakemaan ratkaisuja? Miten murretaan siilot ja luodaan ”yhteen hiileen puhaltava” toimintakulttuuri? Miten vapautetaan johdolle ja esimiehille aikaa ”tulipalojen” sammuttamiselta? Miten mitataan ja johdetaan suorituskyvyn kulttuuria?

Accountability – Aloitteellinen Vastuunotto – on nyt Suomessa! Se on tulokset tuottava johtamisen ja organisaation toimintakulttuurin menetelmä, joka vapauttaa yksilöiden ja organisaation täyden potentiaalin. Se on maailman huippufirmojen käyttämä menetelmä jatkuvaan suorituskyvyn parantamiseen, joka näkyy sekä ylä- että alarivillä.

Menetelmä soveltuu kaikille organisaatioille, toimialasta ja koosta riippumatta. Taustalla on yli 20 vuoden kehitystyö, kolme johtamisen bestseller-teosta ja yli 40.000 henkilön tutkimus.

Kenelle:
Self Track®  – Aloitteellinen Vastuunotto on tarkoitettu kaikille organisaatiossa, niin johdolle, esimiehille kuin tiimeille.

Ohjelman vetäjä:
Mika Nurmesniemi
, DOOR Training & Consulting. Mikalla on yli 20 vuoden kansainvälinen valmentajakokemus ja hän on sertifioitu Aloitteellisen vastuunoton valmentaja.
DOOR on kansainvälinen valmennus- ja konsultointiorganisaatio, joka toimii yli 80 maassa. Erikoisosaamisalueitamme ovat myynti, asiakaskokemus, johtaminen ja suorituskyvyn parantaminen. DOOR on Accountabilityn johtavan toimijan Partners In Leadershipin kansainvälinen kumppani yksinoikeudella.

Palautteita aiemmista valmennuksista:
• ”Käytännönläheinen ja selkeä.”
• ”Koko konsepti toi paljon ajateltavaa.”
• ”Aktiviteetit havainnoillistivat kivasti asioita, mitä kävimme läpi.”
• ”Aktivoi oman toiminnan arviointiin.”
• ”Herättää uusia ajatuksia ja näkökulmia.”
• ”Esimerkit ja tehtävät erittäin havainnollisia.”
• ”Vastuunoton askeleet ja tulospyramidi ovat mielenkiintoiset ja käyttökelpoiset mallit.”
• ”Osallistava ja interaktiivinen työtapa.”

Moninkertaisesti palkitussa valmennuksessa käytetään paljon vuorovaikutusta ja kokemusoppimisen menetelmiä. Kotiin viemisinä on oivalluksia, korkeatasoinen työkirja ja oma toimintasuunnitelma.

Ennen työpajaa
Ennen valmennusta osallistujille lähetetään web-kysely organisaation toimintakulttuurin vastuunoton arvioimiseksi.

Self Track työpaja klo 08.00 – 16:00

Työpajan lähtökohta on Avaintulokset. Ne ovat tärkeimmiksi priorisoidut tulokset, joista on päätetty, että epäonnistuminen ei ole vaihtoehto. Läpi työpajan käydään läpi ja harjoitellaan taitoja, asenteita ja työkaluja askeleisiin Näe, Omista, Ratkaise ja Toteuta.

Modulit
• Vastuunoton kulttuuri
• Askeleet vastuunottoon
• Näe® Askel
• Omista® Askel
• Ratkaise® Askel
• Toteuta® Askel
• Käytäntöön jalkautus

Työpajan aineistot
Self Track osallistujan korkeatasoinen työkirja suomenkielisenä
• Tehokas visualisointi tärkeimmistä oppimistavoitteista
• Soveltamistehtävät, lähtökohtana oman työn tavoitteet
• Tutkimustietoa
• Esimerkkejä valmennuksen vaikutuksista

PILtools.com verkkopalvelun käyttöoikeus 45 päivää (englanninkielinen)
• PILtools.com on työkalu itsenäiseen valmennuksen juurruttamiseen ja syventämiseen.
• Modulaariset ohjatut jaksot
• Itse- ja 360 arviointeja
• Sähköiset Ratkaise- ja Palaute-työkalut
• Akreditointi – kun kaikki moduulit on käytynä ja loppukoe hyväksytysti suoritettuna

Tarjoilut:
Aamukahvi klo 08.00 alkaen, lounas klo 12:00, kahvi klo 14:15

Tapahtumahotelli Huone, Länsisatamankatu 16, Helsinki

Aika:
08.02.2017

495 eur/ osallistuja
+ alv

Peruutusehdot:
Valmennukseen osallistumisen voi peruuttaa kaksi viikkoa ennen tilaisuutta maksuttomasti. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Viikkoa ennen tilaisuutta ja sen jälkeen perimme osallistumismaksun kokonaisuudessaan. Esteen sattuessa voi lähettää toisen henkilön tilalle.

Toimi heti – valmennusryhmän koko on maksimi 10 henkilöä!