Älykäs myynti – myyntitaitojen kehittämispäivä (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Älykäs myynti – myyntitaitojen kehittämispäivä (1 pv)

06.10.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 30 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

Myynti

Älykäs myynti – myyntitaitojen kehittämispäivä on suunnattu palveluiden myynnistä ja omien myyntitaitojen kehittämisestä kiinnostuneille henkilöille.

Mitä myynti on ja mikä on sen merkitys yritykselle ja sen työntekijöille?
Miten tiedostamme asiakkaan tarpeet? Valmennuspäivän jälkeen osaat luoda kestäviä asiakassuhteita ja pystyt herättämään asiakkaan luottamuksen. Tehokkaamman työotteen ja kehittyneen motivaation myötä myyntitoiminta kehittyy ja tulokset paranevat.

Koulutuksen jälkeen
• tiedät vahvuutesi ja kehittämiskohteesi myyjänä ja olet löytänyt keinoja oman työsi kehittämiseen
• työskentelysi on tehokkaampaa ja tulosorientoituneempaa, joten myös työn mielekkyys kasvaa ja tulokset paranevat
• olet kehittänyt henkilökohtaisia vuorovaikutus- ja johtamistaitojasi

Koulutuksen saamaa palautetta syksyltä 2019:

Mahtava koulutustyyli – saimme mm. itse oivaltaa koulutettavien asioiden tärkeyden käytännöllisin esimerkein ja tehtävin.
Petri oli innostava ja asian tasalla oleva kouluttaja.
Rauhallinen ja positiivinen ihminen, jota on helppo kuunnella ja seurata.Lisäksi keskittymistä asiaan ja jaksamista kurssipäivänä lisäsi varmasti se, että kurssilla oli paljon vuorovaikutusta, eli kun tehtiin ja keskusteltiin yhdessä. Hyvä!
Punainen lanka oli selkeä ja päivä innostava! Suuri kiitos!

Asiantuntija:
Tiedolla johtamisen valmentaja, Petri Kiikkinen, INNOLINK

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

9.00 Älykäs myynti – myyntitaitojen kehittämispäivä

Ymmärrys myynnistä

Myyntiin liittyvät vuorovaikutustilanteet

Myynti on kilpailua – aseta tavoitteita

Miten varmistetaan 2021 vuoden myyntitavoitteiden saavuttaminen?

15.30 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.15. Lounas klo 12.00–12.30

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

tiistai 06.10.2020

Jäsenetuhinta:
495 euroa /hlö + alv 24 %.

Normaalihinta:
695 euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.